TODAY放假~HAPPY^^"
but應成左前老細幫佢手整燈~so 中午過左大三巴
一去到見到60幾支燈係到@@" 唔係話20幾支嫁咩= ="
點會多左3陪出黎= =? 又比人老點左tim*暈~_~
but唔緊要啦~都好耐冇做過outdoor既野~都有d開心既!!!呵呵~
but同以前比就差好遠...個人好明顯做野係慢左~
搞到6點多少少就搞掂~都算快lu 見到著燈既時候好開心>3<
搞掂收工= =v THEN去左車個傻妹~好幾日冇見過佢lu@@"
THEN BK HM