今日12點半返到去都冇咩做~吽左成日...
因為今日Roma有show*差唔多夜晚8點半先開show
悶悶悶~好攰呀@@"今日埸show都好悶~"~
10點到完左show~THEN BK HM
今日都冇咩特別野~唔打LU 早DD訓^^