*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 8125
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


我想死啊-.- 不安 分類: 未分類

早上諗住5點起身溫下書,打電話俾idol,叫佢起身溫書,認錯左把聲-.-eva黎ga~.~
跟住眼訓得濟,訓返。訓到6點先刷牙洗面溫書,溫到6點幾,唉呀...唔記得打俾toby,叫佢起身添,唔係一陣又遲到嫁啦,啦啦聲打俾佢,唉,仲未起身,如果唔打俾佢,佢咪要罰企多5日囉=.=仲唔快d多謝我呢位恩人!!
返到去吹下水,溫下書....
中3考試係我人生最痛苦的一次啊,並唔係話難定唔難,而係考緊writing的時候,我的對面(左手邊)傳來一d放屁聲.....一連放左4-5次....考緊試嫁大佬....放還放啊,放到咁大聲,我過行1-5號都聽到,坐你後面過個更加唔好受啦!!!你個陳文駿啊!!正kai子=.=都唔知你係咪考試嫁,可以成日跌野,次次都跌到凳底,仲要"捐"埋落去拎,成日係度自言自語,唔係考緊試!!!我神早告左你啦....
雖然係好惱啊!!!不過d人問我佢放屁臭唔臭,我話唔臭啊,得個響字囉!!
跟住成班人係度笑到啊!!!
之後做卷2....好似好易咁,諗住做完後面先做閱讀理解,點知係唔夠時間嫁,以前唔夠時間做中文,以家就英文...慘啦,總有一樣係做唔晒....
放左之後,返左屋企憩左一陣,跟住同曲騏去樓下間m記溫數學,點知.....
唉...真係唔知有無半個鐘就悶到走左.....
我諗今晚又要捱夜啦.....!!!救命啊...快d考完個試啦...唔想再係禮堂逗留多一秒鐘啊=.=



2006 年 1 月 9 日  星期一   晴天


第一日考試 驚訝 分類: 未分類

尋晚真係無咩點訓到啊,1幾訓落床,4點幾起左身沖左個好熱的熱水涼,(尋晚臭臭無沖涼啊),就感恩的就是我今朝靈修啊!!沖完個涼係特別醒神嫁^^
一朝早起神做左好多野,食早餐,morning call,睇書等等...哈哈~~
7點鐘諗住同曲騏行返學校,唔得啊,頂唔順d風啊,跟住都選擇搭k18轉火車!!
返到去7點4,俾toby拉左上116室睇聖經.....死啦...考試啊,睇聖經...睇唔入腦~~
之後同曲騏&toby係後巷祈禱,我發覺到生命的改變因而更新了,就算考試,我都有祈禱,靈修,讀經,感謝你啊主!!你給予我飽足的靈糧...令我有力量去戰勝魔鬼的誘惑~~~^^
我地勁傻仔,企左係玻璃門度等上去,原來係從小食部的兩邊樓梯上去嫁,我地勁衝過去,好彩還趕得切。
考第一科係中作,好開心啊,份卷好易啊,作左勁多野,擺左勁多感情落去,睇到自己都有少少感觸,由其是第一篇的離別,寫小6的畢業典禮,在過次當中,我真係落下了寶貴的眼淚....所以寫過陣唔駛就住就住咁,因為都係真人真事黎的。
之後係閱讀理解,4篇閱讀理解,當中一篇係文言文=.=''
勁驚ow...驚唔夠時間做,搏晒老命做啦,又做得晒ow...不過唔知岩唔岩ga姐....
勁憎坐過度,由其是見到對面的陳文駿....做卷過陣係咁發出d怪聲,勁騷擾,好想舉手話俾老師聽啊....算你今次好彩,下次聽到實唔放過你...
放左之後去食飯,去m記溫書,溫到3個字都唔知有無,就走啦,真係入唔到腦,曲騏話返去訓覺。好啦,我同toby去溫,去到自修室見到芬芬同姿姿,toby發出左一聲怪聲,周圍d人望住佢,笑死我!!!
搵到個孖位,諗住好好啦,可以溫書lu,點知戰敗睡魔,我同toby都倒下了
-.-Zzzzzzzzzz...
當我醒黎的時候,見到toby訓到過度成一大堆口水,嚇親我...仲要係書到,即刻拍醒佢.....
跟住大家都無訓過,2點零溫到4點半走佬!!
今晚仲要溫writing,加油各位!!



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


睇比賽.... 無奈 分類: 未分類

尋日個日記板維修,所以無打到日記啊,今日補返~~
7/1
今日係最後一堂數學增益班啊,好開心ga就係有的補返100蚊啊,曲騏唔好咁啦,最多我請你50蚊囉!!完左之後無諗住返屋企啦,去左校牧室溫書,溫左2個鐘,中文都算係咁啦,溫得7788 lu~~
下午新teen地,歷奇遊戲,又係maggie姐帶啊,4個遊戲都非常之好玩的....當中的toby都些少慘....係咁中招,俾人打,俾人笑...最後一個遊戲係運送table tennis,真係好睇合作性囉....跟住完左新teen地去買午餐,其實可以話係晚餐嫁啦....食完同曲騏諗住去m記溫書,溫左一陣,都唔知有無一個鐘,走左lu,行左過大中一陣,去大家樂十下十下,返屋企
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8/1
今朝好遲先起身啊,又要飛的返學校啦=.=
發覺到唔知係咪考試啦,又少左人返教會啦!!!
詩歌崇拜唱到第2首的時後,唔知點解好鍾意呢首啊!!!!
《是這份愛》
是這份愛,將你遠方呼喚,是這份情,此刻你我拉近,
是這份愛,甘心十架捨命,是這份情,世間不再冰冷。
主的愛溫暖我心,恩典時刻伴隨,唯願我緊跟主腳步,
                                     效法主分享這份愛。

是你是你,輕輕耳邊呼喚,是你的愛,始終永遠相信,
是你讓我,天天奉獻生命,是你的愛,世間添上姿彩,
主的愛溫暖萬千,恩典時刻伴隨,唯願我緊跟主腳步,
                                    讓世間分享這份愛。
證道講水變酒的人生,今日講道好明ow,可能傳道講得易啦!!!
這一年經歷神的可多了,在組裡分享,有我,toby,阿迪,衡,"蒸魚"
衡同蒸魚成日係度玩....跟住仲去埋廁所....唉....唉...在禱告裡求神繼續帶領他們行信仰的道路....
跟住去食飯,,,,,係天外天見到黃sir啊.....陳培揚嚇親阿sir啊=.=
食完去睇芬芳乒乓球比賽....
d評判廢的....場賽事完左先話之前俾錯發球權....要再打返過局,最後又話搞錯....
點做野嫁~.~
雖然你地輸左,不過我覺你地已經打得好好啦....唔好為左一d少事而唔開心啦...
可要記得黃社的金句唷,,,,「忘記背後,努力面前,向著標竿直跑...」
為明天的考試作準備吧,今晚諗住唔訓啦....
加油啦各位...