*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 9
累積人氣: 8112
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 15 日  星期四   晴天


病左... 感動 分類: 未分類

今日好唔舒服啊,大家為我祈禱啦...
唔得啦..好辛苦~~~遲d補返篇日記...
待續...
23:18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
一朝早上hst堂就玩個辯論...要人開腦筋,我個腦好似仲未開始運作啊~.~辯題係工業改革對我們的利與弊...講啊講...有好多...兩邊都不相佰仲...good啊...小息過陣miss lai叫我同toby去見佢...以為咩事,佢知道左我地有份參加學生會,就問候下我地兼唔兼顧到,toby好口響啦,我其實我覺得真係唔係好得嫁炸...好驚會退步,我想同佢地講話我想退出佢地內角啊...不過唔知點開口==
之後上化學堂,吳SIR教...IDOL同嘉俊好叻啊..係咁答到吳SIR D問題&提出...我不是理科的材料呢-.-上電腦堂過陣,D人照常好嘈地...可能對鄭SIR有親切感,再無恐怖性啦可能---區啟樂係咁係度同D人玩BLACK MAGIC...玩得多都悶啦...=.=
下午食完lunch去圖書館同周全吹左陣水,唔俾睇書~.~走又要等埋toby...佢lunch係圖書館靈修...我同佢最遲落到去音樂室=.=但陳sir無鬧^^今日上堂陳sir又吹啦....講講講...講左差唔多成堂,不過唔係講書,講話今年多左人入合唱團&木童笛隊=.=''堂堂都同我地講道理..
哈哈,,,覺得陳sir超搞笑....上普通話堂,d人唔係驚左個老師啊...叫阿南開風扇,做晒口語咁,又唔出聲,大家都笑晒囉...老師仲話要學我地D手語...唉...笑都笑死~~
放左學去開會...兩邊走,社&CYC...好慘
完左之後同提子&彤諗住走,跟住見到傅老師,又吹水...跟住鄭sir黎埋...兩個老師鬥串=.=''
老師同老師之間=.=''真係唔可以睇少...講講下6點幾=.=''無去還書...加上自己好似發燒,即刻返屋企...訓左好耐,好唔舒服啊...好耐都未病過啦...好辛苦啊...食左藥....
咩都唔理啦,夜晚好早就訓左....希望聽日會無事啦...因為聽日入camp啊..



2005 年 9 月 14 日  星期三   晴天


早會勁狼狽.... 開心 分類: 未分類

今日回到學校的時後,時間尚早,本想食個早餐的時後...發覺到朱加韋係度趕緊功課,英文的ws,我在那時候才發現到自己唔記得寫英文功課,所以即刻攞出黎做...曲騏都無做,,哈哈...一齊死~~呢學期第一次趕功課,以神速的速度寫,張工作紙真係好好好易...早會前做晒了..正當早會的時候,突然天氣轉壞,下起了一場傾盆的過雲雨....可能係開學以黎的第一次,吳sir仲話係過雲雨,諗住慢慢唆散我地,點知越落越大,我地逼於無奈衝晒上課室,有很多時候,莫講是天氣,有很多的事情也是變幻莫測的,本是天氣晴朗,突然會天氣特變,落大雨;我們的情緒有陣時也是這樣的,比起天氣轉變的更快,可是如果我們不懂地去怎樣控制情緒,就會好像天氣一樣,唔知幾時會壞,幾時會晴天,我們真是要好好地控制我們的情緒,一旦控制不了,就會於別人發生磨擦,情緒對於我來說,我會好好地控制...因為一旦由好變成了不好,就會俾別人一個不好的印象,加上自己是一位基督徒,當然要作好一個好的見證。(自從聽君比小姐講完之後,自己發覺到多留意到身邊所發生的事情,從事情當中,又聯想到更多的事,有助寫好一篇有趣的文章)但係我地懂得凡事感恩,也許有好多時都是神的旨意...我相信神的意思一定是最好的!!有時發現到自己很自我,也許會盡聽別人的話去做事,沒有了自己的意思,我會去改善的,放lunch去聽入營需知,星期5去camp,去兩日一夜,星期6可能要早走,今次應該會幾好玩,有得落水^^
我今日上pe堂好可悲啊><我竟然無高到=.=''仲係1.65米~~唔通我真係唔會再高..唔好啊~今日跑圈跑得好唔暢快啊...我地要toby帶頭,我,嘉俊,賴震銘,阿袁跟住佢尾...可以慢慢跑,跑左都唔知幾個圈...無咩點喘氣...不過成身汗~.~之後自由活動,我地諗住開波過陣,蘇sir吹雞集隊=.=好無奈...
放左學之後,我同jimmy仔今日清潔,菁姐幫我地打掃左...以為我地走左...同佢講返,叫我地聽日補返~~~~
返返去傾返學生會d野啊...傾左一陣,之後交埋表...
同嘉俊佢地吹水~~idol俾嘉俊講....忍唔住笑左出黎...(唔好意思啊妹妹...真係忍唔住)



2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天


可悲可悲... 無奈 分類: 未分類

今朝好早返學,係呢個學期最早的一次,約左提子,黃曉婷&水唐靈修,我地返到去等左成2個字水唐都未黎,估都估到啦,佢唔遲到...真係奇蹟囉...本來諗住同提子佢試下,因為佢話唔係好識,但都搭半啦,佢又要當值,唯有下一次啦。
小息過陣我地去搵學生會的秘書,搵左兩個小息都唔係到,有無搞錯啊.真慘~~唔理啦...你地搞掂佢啦。今日好忙啊,成日走黎走去,alan又上黎問我地諗左主題&口號未,=.=''未諗過啊....慘啦,今日要講~~食完lunch落左去305...又開會啦,今次係團契職員...仲差4個主題名未諗&口號..叫我地返去諗之後祈禱結束,miss lai同toby都需要我地幫佢地為到代禱嫁,miss lai希望你的腸胃無咩事啦,toby希望你同屋企人的關係只是一個過渡期,好快就無事...
今日上hst堂睇查理卓別靈,好好笑啊...以前的麼登時代同以家真係好唔同...
放學去交回條俾崔sir,本來諗住唔去的,因為星期六要事奉嘛,事奉的,應當事奉....但崔sir話佢知道我要領詩,話可以俾我早d出camp....好啊...啊...點解崔sir會知ga...可能係妹妹講的...^^之後去蓋印...(課外活動)...本黎靜係參加CYC, D人又鬼咁熱心,拎左我張紙周圍走...跟住幫我印多過3個=.=''我拒絕左區啟樂的話劇,唔係唔想參加,係有陣時星期六可能唔得啊...咁都算啦,choir唔理啦,印左就算啦
之後落左去傾學生會d野...toby好認真啊....講d野..哈哈..成熟左ow~~
傾到5點我走先...應成左樂哥陪佢去新悅天地買聖經,跟住同曲騏一齊走啦,
我見到d書簽&卡片就忍唔住想買,買左6張...好靚啊^^