*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 5
累積人氣: 8108
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 25 日  星期四   晴天


努力功課~~ko了英文~~ 驚訝 分類: 未分類

今日起身好多野諗啊…個心好亂,靈唔到修~~所以就轉左睇聖經,我發覺到創世記開
始悶啦,點算,真係好唔想睇,一日仲要睇成3章,,,求神俾我有恆心,慢慢讀落去,我
相信過左呢個難關(神俾我的試煉),接落黎就會好好多嫁啦^^
今日好乖仔,幫手晾衫...因為無人晾啊..見洗衣機有衫咪走去晾囉,,哈哈~~
阿yan佢地又唔知搞咩鬼,話黎又打黎話唔黎ow..唉..都唔知佢地玩咩...
我諗住做功課,係屋企我係做唔到嫁,,所以我約左曲騏去m記左功課,時日無多啦,
要把握時機,係咁做,其間同佢講下下年d老師...想邊個教同唔想邊個教,其實我
無咩所謂ga,因為我都無咩點得罪d老師同迦聖d老師個個都咁好嫁啦..擔心咩姐..
係咪先^^曲騏..唔知你啦..成日都係挑剔d老師///以家叫你簡老婆咩^^
阿傑無端端彈出黎,嚇親我,25仔..明明應成左我先話黎做功課先嫁嘛,又去mickey到
玩ow...係m記逗留左個零鐘,做左40頁,,,好開心啊...真係估都估唔到。
返到去...阿傑同阿南又打電話黎啦,話鄭sir寄左信黎~~我想睇佢寫俾我的感想,不過我又懶,唔想落去拎,之後俾idol講講下,自己又心思思ow,最後都落左去拎...
其實呢兩年黎,鄭sir同miss鄭對我地唔差啊..好想佢地下年再做我地3d的班主任啊,
不過係無可能的事,自己心裡只好寄上默默的祝福,希望我地9月份3d都係過得快樂嫁^^ 今晚睇左"小時候"...睇到d小朋友,令我深深感受到童年係幾咁美好嫁,天真無邪~~
講大話會甩大牙...其實我細過陣我屋企人成日咁呃我,我信到十足十啊...
真係講起都好笑,以家都唔知搵唔搵得返過份童真lu,個人慢慢咁長大,思想都開始成熟,真係會好多好多野諗啊..我情可做返個細佬,一無掛慮...我同idol諗d野都幾似,,,
睇多d卡同片&同多d小朋友玩係可以尋找到自己的童年,大家可以試下嫁..^^
晚上食完飯繼續做功課...係icq同idol話掛住我可以打俾我,跟住佢同我講話拎個衣架黎先... 笑死我...
今晚nokia終於打黎啦,佢話幫我去維修部度問下...跟住同浩南講啦,佢叫我有
咁誇得咁誇...人地就會幫我換機,我心諗唔係咁好啊嘛...+.+到時先算啦
好攰啊..在00:27分宣布完成英文暑期作業,以家剩低數學炸...eva...哈哈^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eva以家最重要係問下神俾唔俾你咁做啊..
我突然諗到首詩歌的歌詞...(睇完阿彤日記之後,借兩句黎駛駛啊)
睇下咁唔咁用^^

我靠著那加給我力量的 凡事都能做

行在主的旨意 我凡事都能做



2005 年 8 月 24 日  星期三   晴天


多左個家姐(感覺上好唔自然) 開心 分類: 未分類

今早又訓到成11點啊...嗚嗚~~之後靈修,今日發覺到自己係好應該感恩的。
靈到「感恩的是愛回應」,回想起之前同神講過,神啊,我仲有好多地方不足
啊,求你改變我,我要學習去主動關心人,但睇返以家自己...又好似真的做到
啊,好開心啊,我之前向神祈禱的,神應允左啊..感謝神~~
之後開電腦,阿林無端端話想做我阿妹=.=,之前應成過idol只可以得佢一個阿妹
嫁ow...之後大家一齊討論,最後決定係阿林做大家姐,我做2弟,idol做三妹,
咁我咪又係得一個阿妹囉..哈哈~~(不過感覺上我應該做阿哥嫁嘛...不過算啦,
睇唔出ga)~~
下午諗住做功課嫁嘛...不過係咁玩電腦,d人係咁add我,好忙啊,討論緊9月開
學後做d咩野班會職位,其實我都幾想做班會主席嫁,d人係咁和應我...
到時先算啦,其實做咩都無所謂ga。一講講到4點...真係要做功課啦,
好無mood啊...做左半個鐘就訓左係度,,,跟住見無聊就搵d野做下..
問人攞相..拼埋一齊~哈哈..整左好幾幅~~
idol整左我地3個的相,我諗住print出黎之後過膠啊^^
有個好好笑的笑話,浩南打黎話noKia打俾佢話送過部新的6260俾佢...
我心諗..咁好,唔係啊嘛..之後叫我一齊換,因為我都有同樣的問題,
佢幫我send左個e-mail過去nokia度..真係好好笑ow..無端端會送部新的6260~
真係估唔到,不過我就唔知佢會唔會幫我換啦..哈...換唔換到都無咩所謂ga..
今日真係悶到無倫啊...
聽日阿yan佢地話上黎我度..又唔知佢地想搞咩...
我本來話考慮下嫁..點知用我擺係info句經文韃我><
「朋友時常友愛,是患難時的隨時幫助。」真無奈~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
睇下我同idol整的相啦...^^ 



2005 年 8 月 23 日  星期二   陰天


做功課(第3日) 無奈 分類: 未分類

照常地10點鐘起身,靈完修都11點啦..好開心可以用咁長的時間同神傾計啊。
之後阿爸煮左個麵俾我食,食完做門徒訓練的功課,一做就做到兩點,之後toby打黎就一齊去m記做功課,做做下有一大班小朋友上去…好似上次咁…嘈都嘈死。之後我地搬左角落,靜好到…toby又買雪糕食啦,仲係買芒果過隻,係係度壇人地雪糕細,服左佢,成日係度吹水,又話自己係咩m記總裁,又話要倒閉呢間m記,真係唔係好想聽佢up廢話囉.…無辦法,唯有邊做邊聽當娛樂啦,好彩多得林sir係度炸…唔係我本中文作業都無咁快做完啦,佢作抒情文好掂啊,

我係咁問佢點做,佢諗d野真係唔係常人可以諗到,仲有少少誇張,不過真係講得好好,以後唔識作都等我問下佢先…哈
^^
今日toby搞出個笑話黎,背聖經目錄過陣,原本係「加弗腓西」,佢背左

「加弗“肥雞”」,真係無時無刻都諗住食嫁
ow…^^
idol
我知你好多野要諗同唔開心啊,其實聽到你咁講,其實我都唔想你唔開心嫁,

唔好咁啦,祈禱問下神啦,可能呢次係神俾你的試鍊啊。我都會繼續為你同你個朋 友禱告嫁
^^
「不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮;一天的難處一天當就夠了。」

(
馬太福音6
34)
晚上同浩南傾左陣可能9月去學電吉他,不過唔知去邊度學好煩啊
~~
好耐無見你啦好掛住你啊
~.~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

前程錦繡送俾idol你的希望可以激勵到你啦^^

小小苦楚等於激勵 等於苦海翻細浪
藉著毅力 恃我志氣 總要步步前望