今日起身好多野諗啊…個心好亂,靈唔到修~~所以就轉左睇聖經,我發覺到創世記開
始悶啦,點算,真係好唔想睇,一日仲要睇成3章,,,求神俾我有恆心,慢慢讀落去,我
相信過左呢個難關(神俾我的試煉),接落黎就會好好多嫁啦^^
今日好乖仔,幫手晾衫...因為無人晾啊..見洗衣機有衫咪走去晾囉,,哈哈~~
阿yan佢地又唔知搞咩鬼,話黎又打黎話唔黎ow..唉..都唔知佢地玩咩...
我諗住做功課,係屋企我係做唔到嫁,,所以我約左曲騏去m記左功課,時日無多啦,
要把握時機,係咁做,其間同佢講下下年d老師...想邊個教同唔想邊個教,其實我
無咩所謂ga,因為我都無咩點得罪d老師同迦聖d老師個個都咁好嫁啦..擔心咩姐..
係咪先^^曲騏..唔知你啦..成日都係挑剔d老師///以家叫你簡老婆咩^^
阿傑無端端彈出黎,嚇親我,25仔..明明應成左我先話黎做功課先嫁嘛,又去mickey到
玩ow...係m記逗留左個零鐘,做左40頁,,,好開心啊...真係估都估唔到。
返到去...阿傑同阿南又打電話黎啦,話鄭sir寄左信黎~~我想睇佢寫俾我的感想,不過我又懶,唔想落去拎,之後俾idol講講下,自己又心思思ow,最後都落左去拎...
其實呢兩年黎,鄭sir同miss鄭對我地唔差啊..好想佢地下年再做我地3d的班主任啊,
不過係無可能的事,自己心裡只好寄上默默的祝福,希望我地9月份3d都係過得快樂嫁^^ 今晚睇左"小時候"...睇到d小朋友,令我深深感受到童年係幾咁美好嫁,天真無邪~~
講大話會甩大牙...其實我細過陣我屋企人成日咁呃我,我信到十足十啊...
真係講起都好笑,以家都唔知搵唔搵得返過份童真lu,個人慢慢咁長大,思想都開始成熟,真係會好多好多野諗啊..我情可做返個細佬,一無掛慮...我同idol諗d野都幾似,,,
睇多d卡同片&同多d小朋友玩係可以尋找到自己的童年,大家可以試下嫁..^^
晚上食完飯繼續做功課...係icq同idol話掛住我可以打俾我,跟住佢同我講話拎個衣架黎先... 笑死我...
今晚nokia終於打黎啦,佢話幫我去維修部度問下...跟住同浩南講啦,佢叫我有
咁誇得咁誇...人地就會幫我換機,我心諗唔係咁好啊嘛...+.+到時先算啦
好攰啊..在00:27分宣布完成英文暑期作業,以家剩低數學炸...eva...哈哈^^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
eva以家最重要係問下神俾唔俾你咁做啊..
我突然諗到首詩歌的歌詞...(睇完阿彤日記之後,借兩句黎駛駛啊)
睇下咁唔咁用^^
我靠著那加給我力量的 凡事都能做
行在主的旨意 我凡事都能做
|