*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 8
累積人氣: 8111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天


發左個不知明的夢~~~ 無奈 分類: 未分類

我覺得都係聖道堂d詩歌咁我多d...好輕快啊...相比起培靈會過d易唱好多。
今次係詩歌的時候我思想左好多野....我覺得我靈命開始長高啦...好感受到神與我的同在...賜福給我在
教會中,唱詩歌的時候特別唱得使勁和投入~~好開心啊...每個禮拜都可以返到聖道堂黎敬拜你...真係
我的榮幸我一定會好好珍惜每一次。我覺得「守望你」帶出左今日講道的主題。「生命裡,無窮無盡故事, 滿載了幾多瑣碎,風波中跨過太多小鍛鍊,誰曾給我熱切代求,失敗過,仍然是爭取,與你再挽手
呼應

今日講道主題係「誰主宰明天」。經文係雅各書四13-17
其實明天如何,你都不知道,明天的生命也不知,你們原來是一片雲霧。
明日的事神已為我們打了算...細心想想...這樣我們是不是不用計劃明日或之後的計劃呢....這樣又不是ow,
不是不可計劃,上帝給我們有智慧,不過最終掌管的是上帝,將這些事交給上帝。(有時自己雖然計劃得好周
詳,不過不是我們完全所掌握的)
所以要和神一起共渡明天^^
我覺得今日hh的題目好好啊...叫我地如何去傳福音...兩個人去試傳福音,一個扮傳的,一個扮未信的,
我同阿杰一組~~開頭我係扮傳過個ga.,...不過唔係好識...所以調轉左角色,我覺得阿杰講得好好...
原本我唔係好明d野...都清晰左好多啊...我諗應該知道點傳嫁啦^^
下午去食飯,以家見盧諾衡同佢去食飯都唔多開胃,,,唔想多講....有機會的話大家可以試下同佢去食飯。
返到去訓左個靚覺....發左個夢,醒過陣仲好記得....夢叫我同兩個fd,唔記得邊啊,旅行唔見晒d錢,之後
見到間屋無人住就偷偷地入左去,跟住原來有人住嫁..個主人岩岩返黎...我地係咁躲~~`個人都見唔到我地
其實間屋好細嫁炸...咁都見唔多我地...之後無端端醒左啦...係咪好無聊呢...我都唔呢個咩野夢..希望今晚
唔會有下集啦...
跟住趕住去培靈會...今日我又遲到啦..係架車遲炸...唔關我事~~
今日坐上面啊..好多人...可能係星期日的關係啦...
鄧百強先生仲未返黎ow..唔知搞咩呢/.//不過照聽~~
「笑傲逆境」...我相信toby會好鍾意呢個題目...
我覺得好似今朝講過堂道啊...又係話有好多事我們都係預測唔到的,不過無論點都要喜樂
不論是快樂或不快樂,也應喜樂。
沒有試探,沒有逆境,又怎能經歷到主和你同行呢...
我以前都有咁諗過..點解神你要俾錯折我去行啊...後來我知道神係想俾我地知道信他不過一帆風順的
一件錯敗的事會令我地可以倚靠神去繼續行...神賜給我們有自由意志去想應該去做或不過....
我們就應該好好地信靠主...因為神是我們的主宰(你們所需用的,你們的父早已知道了)
我們可以知足,不怕逆境(提前六6-7)
他來到不能帶甚麼走,我們也是,是在這世上寄居,只要有衣有食,就當知足了。
其實地球只是我們暫住的...我們真正要住的地方不是這裡,,,不是天堂就是地獄。
練功有兩個階段:
比較低的:我凡事都能作(靠神的力量)
            要勇敢面對(求神,祈禱→倚靠)靠那加給我力量的

比較高的:明明是患難,神能把逆境變成順境,禍變美事(腓比四:14)

*未受過苦,怎能會知道這是甚麼東西。
**********************************************************************
完左之同浩南去食m記...順便試下今日所學怎樣傳福音...同浩南傳啦
發覺自己都唔係好掂嫁炸...有好多漏洞~~我要好好咁裝備我自己
浩南..我發覺你對呢方面都開始有慢慢的認識啦..加油啊^^
我會為你繼續去禱告嫁~~



2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


差唔多捱唔住...好眼訓~~ 驚訝 分類: 未分類

過左都5日啦...d日子好似習慣了一樣...每天9點9去聽道...跟住晚上7點又去....
5日...好似已經成為生活不可少得的。不過呢幾日都好夜先訓,而且好早就要起身返培靈會...
真係有少少疲累啊..聽道過陣都"鐘"下"鐘"下咁...不過我要堅持,我一定要專心地聽,因為唔係成日
都有嫁,所以要好好把握呢個幾禮拜的聽道時間。完左陪靈會又要趕住返栽培,好趕啊,,,
邊食邊講...今日講話怎樣確定自己信了主。其實之前星戰講過....
信耶穌有3點要確定的:
1:你是否相信耶穌為我們世人的罪釘死左十字架上
2:你是否相信耶穌(神)是我們的主宰
3:你是否相信耶穌死後3天復活
如果這3點都相信,,,你就可以確定自己是信了耶穌.....
我們信耶穌不用任何的代價,只要自己是信的便可。
「你們得著救是本乎恩,也因著信,這並不是出於自己,乃是神所賜的;也不是出於行為,免得有人自誇」
(以弗所書2:8-9)
*********************************************************************
今日新teen地主題..「戒掉壞習慣」。唔講都唔記得..原來我以前都有好多的壞習慣
例如說謊啊,抄功課啊,講人是非啊等等等等...發脾氣就最常見...
唔知點解,,,信住之後,呢d壞習慣不斷再我身上慢慢的消失...好感恩...神在我身上的作為真大啊...!!
返完新teen地同阿彤搭71k返去...撞正架大熱狗,,,,唔多想坐呢架...
其實我好耐都未搭過71k啦..因為要搭好耐嫁..唉...算啦..等下波鐘啦...
夜晚更慘...返完培靈會...同古迦哥哥做左護花使者,,,送小米同彤姐返去..
今晚個傳譯員轉左第2個啊...聽同睇都唔多慣啊...
希望聽晚換返過個啦...^^

我覺得今晚講員話''要努力彼此相愛''中的沒有權力去拒絕別人的愛...呢一點聽到真係有少少無奈~.~



2005 年 8 月 5 日  星期五   晴天


我將委身於神,,,肯定地... 愉快 分類: 未分類

好開心,尋晚話今日一定要抄note..今日終於做到,早上和晚上所講的道好好有道理同埋自己都明,有所得著~~
唯獨是中間過節講道比較深,,係完成唔明...不過我都嘗試去聽...
我見親idol妹妹 online都會同佢傾下計...因為唔知點解同佢傾親計都會傾到心事,,好開心啊...
我相信你可以做到醫療宣教士嫁..俾d心機讀書啦..難唔到你ga..講開又講...其實我的夢想好簡單,就係好似
有一間rianbow咁ga糖水鋪就夠嫁啦..其實我見到d人食的開心我就開心嫁啦..^^
今日唔知點解我感覺到神好似呼召我委身於他,,,,去事奉他...alan同小園叫我去新teen地事奉....
我應成左佢地...晚上的培靈會可能都是聖靈的感動,牧師會完全事奉的工作...我毫無不留地起左身...
真係唔係一時的衝動...這可能都是神的安排...希望我日後的事奉中心都是你...不會有其他事的影響~~
idol唔駛為到小小的事就咁擔心嫁...有好多人都會支持你,為你禱告...唔好咁易放棄啊!!
事奉不是一件容易的事,不只是外表工作,要委身於神,為神而做到最好...
不是做給別人看的,不過自己盡了力去做...做的不好是不緊要的,神是看到的...

05/8 上午 來跟從我
神蹟的出現對現今的教會有何關係
一、基督
二、郡體
當時的人不會接觸一些不潔的人,重點就是耶穌卻用手去觸摸他們,
而且把他們醫好。

跟從耶穌的是誰??
是一班被遺棄的群體(血漏,麻瘋,瘸了的等等)被耶穌治好的群體。

這點帶出其實每一個人都可接觸福音的,不論是有病或沒有病的,,,
不過如果基督徒最弱的是接納這些人,便會造成不能合一的問題~~
係好嚴重的,,,所以大家要留意啦~^^

06/8 晚上 完全奉獻
奉獻的障礙就是金錢~~
一、神
二、馬門(財利)他時常擊敗神

  有不同的形態(奉獻):
一、視見如命(只要天父的祝福)
二、隨時奉獻形(看心情)
三、律法主義(依照聖經)
四、替代奉獻形(和神立約,用金錢代替身體)
五、完全奉獻形(將自來奉獻,所謂錢財身外物)

我覺得我是「視同如命」...不過我聽完呢堂道...就唔會咁諗嫁啦
我現在會完全奉獻。

奉獻是神賜給我們的恩(厚恩)
在患難中還可奉獻,不用怕,想起神會更快樂。
不一定奉獻多錢的就是最好,奉獻按照自己的力量(哥後8:3)
奉獻可超過力量,應該當斷,要聖靈感動。

奉獻要衝破困難,先將自己獻給主(把心,人,金錢等)
奉獻是委身(將自己交給神)!!