今日係最最後一日啦~~(散學禮啊)
8點返到去..係禮堂坐左個零鐘..
今年無攞獎啊..哈~唔緊要啦
繼續努力~~
完左散學禮,我地上返課室處理班務
阿sir頒d獎狀比我地有d同學...
toby...唉...唔想多講...
又為我地2d班增添不少歡樂^^
柏軒可能升唔到中3啊..我要為佢好好咁祈禱啦~.~
之後我地一齊開左個小食會,,,d人用d食物黎玩
好浪費啊=.=
仲有一件大家都好關注ga問題...到底下年中3係咪
原班升定分班呢...仍然係一個迷~~
唉..唔諗啦→遲早都知嫁啦..不過最好就唔好分啦~
-----------------------------------------------
好開心啊,,,阿媽應成左我啊.....俾我買部pocket pc啊
哈~~
下午過陣成班友走上黎,,,我收留左4個..
其餘過d比我趕走左...有成10幾個...我屋企邊容納到咁多啊
咪叫左佢地去打波囉..
聽日仲要返去舊書買賣幫手同埋參加星戰計劃...好多節目啊
可能仲要去旺角添~~
|