10日好快就過去啦,今日係最後一日培靈會~~今日早上都係遲到....唔想講...
行返去過陣見到個阿婆攞架車仔上樓梯,以前的我會諗下幫定唔幫好...以家見到別人需要幫助
的時候我就會主動的去幫助人...我覺得係一件好開心的事黎嫁..係真嫁...未試過都唔知~~
中午過堂道....好想聽嫁...話晒都最後一日啊...點知個死toby...係咁埃身埃世....搞到我真係好想打
佢啊...返完培靈會之後返屋企,原來只要自己發掘d野出黎做...真係一d都唔覺得浪費時間嫁...
彈左個零鐘頭吉他,靈修,睇書...嘩~~好充實啊^^我今日靈修覺得對自己同人地都好有幫助啊
「我會指導你,教你當行的路。
我會給你勸告,守護著你。」(詩篇三十二:8)
有很多時候,異象來到自己的身邊,聖靈叫我這樣做,但我沒有依照神的旨意去做,這便是一個罪,
正如聖經所說逃避神的訓悔。做錯了才想起神,原來這樣去做是不合符神的心意,一定會失敗,神
是主宰我們的,怎會不知我們需要甚麼,不需要甚麼呢??有時神可能刻意令我們去失敗,從失敗重新
去倚靠神,信主的這條路是崎嶇的,不過只是暫時的。所以我會遵行上帝你所吩咐我所行的路,不
論是好是壞的,我相信都係你的意思,你不會給歪路我們行的。
今日中5的同學放榜,有d弟兄升唔到班.....神俾左一句咁好的說話我...我就將佢轉告左俾d弟兄聽~~
呢個一定又係神的旨意啦..
夜晚我地打算最後一晚...就一齊去現場聽培靈會,南伯,toby,idol,eva,阿琪,阿彤,最後緊係唔少得我啦^^
跟住騏騏同hidi又話黎...我估黎到都無位啦...跟住佢地兩個去左轉播站...
今日最後一堂培靈會的道...我覺得比起之前都有好大得著~~
「後主再臨」~~
主有一日終會返黎審判我們...這個世界末日的時候,不過我們沒有可能預測到耶穌會幾時回來,
他回來的時候, 有如賊子般一樣,所以我們總要敬醒,不可忘記可預備主再回來的日子。每次
傳道人問我們如果主耶穌真的回來 了,你有沒有把握可以有信心上到天堂....其實每一次問過陣
我都會好驚嫁...因為我覺得自己總係犯罪的, 很難做到一個完美無暇的人,,,求主你真係幫助我,
讓到我平日真係敬醒的...不會給魔鬼試探到,因而犯罪~~ 主耶穌你的愛能把我們的罪因而遮掩,
使我們再次可以站起來朝見神,如站得起來就是我們的榮耀, 主啊...你是我的指南針,你指引我
的前路~~奉主名求 阿們~~
************************************************************************
好開心買左尋晚講道隻cd啊//尋晚無去聽啊...
|