*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 0
累積人氣: 8140
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 10 日  星期三   晴天


最後一日培靈會~~ 滿足 分類: 未分類

10日好快就過去啦,今日係最後一日培靈會~~今日早上都係遲到....唔想講...
行返去過陣見到個阿婆攞架車仔上樓梯,以前的我會諗下幫定唔幫好...以家見到別人需要幫助
的時候我就會主動的去幫助人...我覺得係一件好開心的事黎嫁..係真嫁...未試過都唔知~~
中午過堂道....好想聽嫁...話晒都最後一日啊...點知個死toby...係咁埃身埃世....搞到我真係好想打
佢啊...返完培靈會之後返屋企,原來只要自己發掘d野出黎做...真係一d都唔覺得浪費時間嫁...
彈左個零鐘頭吉他,靈修,睇書...嘩~~好充實啊^^我今日靈修覺得對自己同人地都好有幫助啊
我會指導你,教你當行的路。
   我會給你勸告,守護著你。
」(詩篇三十二:8)
有很多時候,異象來到自己的身邊,聖靈叫我這樣做,但我沒有依照神的旨意去做,這便是一個罪,
正如聖經所說逃避神的訓悔。做錯了才想起神,原來這樣去做是不合符神的心意,一定會失敗,神
是主宰我們的,怎會不知我們需要甚麼,不需要甚麼呢??有時神可能刻意令我們去失敗,從失敗重新
去倚靠神,信主的這條路是崎嶇的,不過只是暫時的。所以我會遵行上帝你所吩咐我所行的路,不
論是好是壞的,我相信都係你的意思,你不會給歪路我們行的。
今日中5的同學放榜,有d弟兄升唔到班.....神俾左一句咁好的說話我...我就將佢轉告左俾d弟兄聽~~
呢個一定又係神的旨意啦..
夜晚我地打算最後一晚...就一齊去現場聽培靈會,南伯,toby,idol,eva,阿琪,阿彤,最後緊係唔少得我啦^^
跟住騏騏同hidi又話黎...我估黎到都無位啦...跟住佢地兩個去左轉播站...
今日最後一堂培靈會的道...我覺得比起之前都有好大得著~~
「後主再臨」~~
主有一日終會返黎審判我們...這個世界末日的時候,不過我們沒有可能預測到耶穌會幾時回來,
他回來的時候, 有如賊子般一樣,所以我們總要敬醒,不可忘記可預備主再回來的日子。每次
傳道人問我們如果主耶穌真的回來 了,你有沒有把握可以有信心上到天堂....其實每一次問過陣
我都會好驚嫁...因為我覺得自己總係犯罪的, 很難做到一個完美無暇的人,,,求主你真係幫助我,
讓到我平日真係敬醒的...不會給魔鬼試探到,因而犯罪~~ 主耶穌你的愛能把我們的罪因而遮掩,
使我們再次可以站起來朝見神,如站得起來就是我們的榮耀, 主啊...你是我的指南針,你指引我
的前路~~奉主名求   阿們~~
************************************************************************
好開心買左尋晚講道隻cd啊//尋晚無去聽啊...



2005 年 8 月 9 日  星期二   雨天


陪伴中5放榜~~ 不安 分類: 未分類

今日星戰最後一堂啦....我係呢一堂都學左好多野啊...例如係領詩啦,研經啦,認識甚麼是恩賜等等~~
我覺得雖然只是短短的一個半鐘的時間(不過次次都遲放),好開心係學到好多事奉的技巧,態度...
係星戰計劃中都有所得著...我盼望來年會有更多的挑戰等著我去試,不過最關鍵的就是自己的信仰,
如果沒有這位神的指示,我們就甚麼都作不了,主耶穌是主宰我們的那位神,雖然我們是摸不著,
看不見,但是他是我們的道路,如果沒了他,我們可能就在不能向前走,有如和神的關係隔絕了,
最後落地獄,我想起都有好驚,我真係唔想落地獄,受盡苦痛;所以我會選擇這條搾路(信耶穌),
不要看好似好難行..其實一點兒也不難,神是愛我們每一個的,每一天都給都給我們有恩典,
我感受過,亦經歷過;雖然寬路是比較易行...不過細心想想..我們在這裡是暫住的...終有一日
我們會死的,死後我們就會知道自己所選擇到的道路是正確還是錯的,我知道我所選擇到這條信仰
之路是一定的正確的,百分之一百^^無呃大家嫁~~
**************************************************************
今日下午有攞部電話出去整,尋晚都係自己唔小心,將部電話跌左落地下,興幸地...
部電話有保養~~不過都整好耐,個幾鐘,之後又要從旺角搭返車返學校參加中5的晚會,,,,
今晚真係諗左好多野啊...聽d學兄學姊分享,我真係好擔心我之後的出路啊,好驚之後所
遇到的事,我們係預測不到的,不過我知道這位神是掌管明天的,他一定會帶領我們有出路的
每位中5的弟兄姊妹,你地唔駛怕嫁...因為有呢位神,他已為我們計劃好了一條道路,現在
剩下我們會不會跟從他的旨意,繼續去走這條漫長的路呢?!就要自己思想下啦!!

我知誰掌管明天

我不知明天將如何
每一天只為主活,
我不借明天的陽光,
因明天或不晴朗,
我不要為將來憂慮,
因我信主的應許,
我今天要與主同行,
因祂知前面路程。
每一步越走越光明,
像攀登黃金階梯,
每重擔越挑越輕省,
每朵雲披上銀衣,
在那裡陽光常普照,
不再有淚流滿面,
在美麗彩虹的盡頭,
眾山嶺與天相連。
我不知明天將如何,
或遭遇貧苦飢餓,
但那位看顧麻雀者,
祂必然也看顧我,
祂是我旅途的良伴,
縱遭遇各樣災害,
我救主必與我同在,
祂寶血把我遮蓋。

(
副歌)
有許多未來的事情,我現在不能識透,
但我知誰掌管明天,我也知誰牽我手。




2005 年 8 月 8 日  星期一   晴天


好疲累啊~~=.= 鬱悶 分類: 未分類

聽道都聽左成個禮拜啦...早午晚連續咁聽,雖然有陣時都會有所得著...不過連續咁聽...一次過真係負荷唔黎。
以家仲有d辛苦添...今日3堂道都講得幾好...我全都明佢講d咩野...好開心啊~~^^
完左之後同曲騏去食lunch~~食到好鬼飽啊...食唔晒啊,剩低好多~.~好似好浪費咁,尋晚先講完,,,嗚~~
不過勉強無幸福ow=.=食不下啦..最後都係選擇唔食。之後本來諗住返屋企訓覺嫁...跟住被逼上去騏騏度睇「精
裝追女仔2004」~~順便幫佢睇埋個web-cam~~套戲抄無間度的...不過就好笑過無間度~~
鰻魚佢地又話上黎~~我又要返返屋企~~有鰻魚,idol,黃蓉,c4/....打麻雀...悶悶悶...
我睇「妙手人心III」追返之前過幾集,因為去陪靈會未睇啊...
超好睇囉...好有道理啊...真嫁,,學到少少野^^同idol係度睇...睇左3集....
跟住一齊返培靈會...今日全日聽道都無咩精神...今晚要好好養足精神啊...聽日要帶詩啊...
好期待啊^^要好好咁去祈禱...求神去帶領啦~~
今晚又食m記啦...爆緊瘡~.~
目的為了換大頭狗囉....^^仲差好多個.. (仲有一個係曲騏度..)

唔打啦..無心機打啦...未靈修同讀經啊....