*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 1
累積人氣: 8121
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天


有好大的得著... 驚訝 分類: 未分類

今日係我深刻的一日....我中段先會講深刻d野。
我發覺到聽道唔抄note原來真係唔得嫁,好快就會唔記得講過d咩,從聽日起我一定會抄低講員所講的重點。
我仲記的今日講過d咩ga。今朝主題「願你的國降臨」。牧師係咁用麵包的比喻說明(聖經中)我地不用為食
去擔憂,不用為明日的事而擔憂,因為你們所需要的,你們的父早已知道了。
今日我地要早走啊,因為要返星戰,idol妹妹無返培靈會,佢地好似今日要帶詩,講開又講,下一次係我同toby
帶,,,,我同佢議定左話同「選舉生命」...係非常之配合主題嫁,搵左朱保婷幫我地彈琴....唔該晒^^
今日星戰教我地如何地帶組,每組做一個話劇,好慘地...我地過組無人自薦做組長,算啦,既然無人肯做///
就我做啦,做到各組各有特色,每組都能帶出問題的所在處,又能解決到^^
完左星戰,同霍sir去食lunch...唔講都唔知,原來佢大學ga同學係過個lf2(小朋友齊打交)game的創作者...
好勁啊^^
食完飯返屋企訓左陣...跟住6點幾同浩南特登走去九龍城浸信會聽道....現場feel好掂啊...又大ow~~
真係無黎錯,去到仲見到霍sir添。今次去聽道係我最深刻的,而且都有好大的得著...
今晚係講「心裡火熱」。晚上的兩個講員真係講得好生動啊,不論是講的那個還是傳譯的那個,講的說話,
不但是聽得明的,而且十分好笑。聖經內我有一句是非常的深刻的,「愛人不可虛假;惡要厭惡,善要親近...
殷勤不可懶懶惰。要心裡火熱,常常服事主。」(羅馬書十二 9,11)這節經文蓋括晒今晚所講的,我地唔單只
係表面的事奉,要全心全意去恭敬神,事奉神,全是出自內心的,不是表面的工作,聽完呢堂道令我諗返起前
幾日星戰講的事奉守則,,,同以家講的好似...
我要努力做好我的事奉工作,榮耀我這位至高的主...
因為你是我們信實的主^^感謝主你   阿們
大家有時間可以幫浩南代禱....
佢好想信主同有穩定的教會生活啊...
求神幫助佢~~



2005 年 8 月 3 日  星期三   晴天


遲到啊..>m<下次回準時嫁啦 分類: 未分類

今朝真係...本來校左8點半起身...平時都識得彈起身嫁...今日遲左,9點半先起身,刷洗完即刻趕返去,開始緊
哈...都好彩~~小米遲過我.今朝第一堂道講「曠野之旅」。新約同舊約原來有好大的關係,前後兩者帶出好多意
思,前者的試探與耶穌的3次試探原來是一個預言...(雖然我明啊..不過好似表達到唔知自己講d咩野///)哈^^
11:15分完左第一節之後去m記買左支雪梨茶飲,買完先發覺原來之前有張免費飲品的優惠卷,,,,無奈=.=
接住落黎過堂道都ok明白佢講d咩...主題係「權柄的失落」。一個人因一些罪而令到權柄喪失,因而失去威信。
聽完之後去食m記...同成班弟兄姊妹坐...好有一家人的feel啊..哈^^不過d人都幾搞笑...話咩野"搏friend",
我被佢地玩埋一份...由其係家軒~~toby係咁俾人講...好慘啊...不過佢成日咁講人...哈哈,抵人話佢ga....
係咁狂話轉話題,真係越黎越好笑。之後浩南同曲騏黎左...叫我陪佢地一齊去旺角買鞋。今日真係黑仔....
搭過架巴士行行下死火...都停左好多次...最後終於停左車...我地搭第2架巴士。去到好似瞎無目的咁行,
搵左勁多間都搵唔到過對所謂的平底all star....之後曲騏終於買左過對綠邊的all star...我開下玩笑咁講,
以家有紅邊(我),黑邊(浩南),綠邊(曲騏)....仲差3個(黃邊,藍邊,粉紅邊) 可以足成一對六星戰隊...哈^^
陪人買完鞋返到屋企沖完個靚涼又返培靈會。我仲覺得晚上的道是最動聽和最易吸收,,,唔知個牧師講得生動,
令到我們專心d聽定咩啦....(浩南話聽晚可能同我一齊去現場睇下個氣氛ow,其實我都想....^^)
今晚的主題是「除去幽默」。(羅馬書7:21-25 / 猶太書20-21)
最令我心刻的一節經文:保守自己的常在的神的愛中,仰望我們主耶穌基督的憐憫,直到永生。(猶太書21)



2005 年 8 月 2 日  星期二   晴天


雖然一日聽兩堂道,不過中間有d野唔係好明啊,可能一次過吸收唔黎 分類: 未分類

今日如常早地起左身,8點半,起左身都係如常地無野做...9點半同阿彤一齊返去培靈會,佢又做左主角啦(講得
文雅咪係囉...即是又遲到)...不過算啦,都係早~~去到小米同toby都未,跟住小米都黎埋,慘囉...toby又遲到
我地臨上去過陣先見到佢\返黎,個樣好笑到爆啊,用件shirt衫遮住件校服以為人地見唔到,算啦...我地幾個都著
住校服...點會認唔出先得嫁///佢真係...好玩野...唔記得影低佢\個傻樣添^^
今日早上堂道真係唔係好明佢講ga...我唔係好明牧師話講話耶穌小孩時與希律王有甚麼關係....返星戰期間不斷
同toby係咁討論,~.~不過都係未知答案啊...如果知的話話聲俾我聽啊...哈^^
因為培靈會的關係所以返遲左星戰...今日講忠心的僕人。唔駛我點多講啦...大家可以睇下馬太福音25章
用3個僕人作比喻....長論一篇...自己睇下...
之後仲有一個話劇....好笑...我扮演一個冷淡的招待,toby扮演一個第一次回團契的同學,,,,
我認唔到笑~~~~wakaka..見到toby個樣^^
最後過次要帶詩歌,又要配合返個主題,,,真係幾難搵嫁..
求主教下我搵返一首配合主題的詩歌~~
之後同老師一齊食飯,行左去運南米線,,,裝修....改左去川浥小食度食飯....toby係咁串d女仔...我都睇唔順眼啊
係男仔都唔幫佢啊...成日都係咁ga...老師係度都係咁講...人地女仔黎嫁大佬~.~服左佢
idol佢地話去圖書館做功\課,,,,,我無帶作業~~所以無去到...返去做....好彩無去...係無晒位...
做做下訓左....都做左10頁度啦..哈哈.快呢=.="跟住阿琪同阿彤黎左...
嚇親我..係度大嗌~~嘈醒左我~.~
黎玩到6點半一齊返培靈會...今日又要曲騏等啦..真係唔好意思。
今晚堂道仲算比起早上過個好好多...起碼明啦...同埋搞笑....
最後當牧師話邊個...要重從新立志要愛我的教會....我第一時間企起身,,,
唔知點解,,,可能係聖靈驅使我咁做的....
9點鐘成班友去食飯.....間8號餐廳真貴...一碟野都差唔多成50蚊,被逼要同浩南夾份...因為身上唔係有好多錢...
哈...之後又去食糖水...有d飽...食緊過陣...eva整d有榴槤味ga唔知咩野俾我聞到...臭死啊....差d想吐野....

今日好馬虎咁打左篇日記啊...因為都幾夜先打...
求其話俾大家聽我今日做過d咩野~~
唔好見怪
以家好眼訓,如果唔夠訓,聽日就唔夠精神聽道嫁啦...聽晚會專心d打