好高興今日見到浩南和mickey返到教會來...但阿君可能有事黎唔到啦,希望佢下次有機會都會返到教會來
敬拜, 和一班弟兄姊妹一起去尋求神,真係好會好開心嫁,我係講真嫁,唔信可以返到教會感受下嫁...哈^^
今日證道的時間係講「讓神的心意實現」。經文係講話阿彼得奉主的名叫那瘸腳的人站起來,但是那個人
可能未見過耶穌和他的門徒關係啦,無信心站起來,但是當彼得扶那人起身的時候,那瘸腳的人知道自己行
得返,真係開心得跑來 跑去,神的能力真係大,如我們依靠的,他就會給予力量給我們,就如得一樣,神其實
每分每秒都在監察我們,當我 們向神祈求的時候,神必會應許我們的祈求,就聖經所說「你們祈求,就給你們;
尋找,就尋見;叩門,就給你們開門。因為凡祈求的,就得著;尋找的,就尋見;叩門的,就給他開門」(馬太
福音7:7-8)。我都好深深咁體會到...有好多時求神的時 候,神都會應許我的祈禱啊。好感恩啊!!今日係主人聖
餐和收奉獻,一個月又過去啦...這個月我覺得真係無咩點過 囉,好似無無聊聊咁過~~8月起要搵d有意義的事
去做同開始做暑期作業啦,唔係都唔知做唔做得晒啊!!=.=
今日hh時間係大組分享啊...分享大家係夏令會的事,我係度都唔多講啦,因為之前係日記度都講過啦....
之後我地去左食飯,好肚餓啊,去左間雲南米線食,好彩唔同區啟樂 & toby坐啊..唔係真係...唔想講啊...
食食下...教會d人係咁入黎...跟住成個場都係教會d人包晒...哈哈....邊食邊睇男士選舉,有d想嘔.....
區啟樂係咁講...自己又忍唔住搭下嘴(雖然真係好唔想講),不過唉...算啦...我都就快食飯啦...唔想講啦~.~
食完又返左校牧室坐...好多人...跟住同idol妹妹佢地去左雨天操場過邊坐...知道曲騏同hididi佢地有d野要作出d
決定 嫁啦,idol話咩野應許禱告...下...真係唔係好識ow,,.都係等佢地自己慢慢決定啦...呢d野...我地旁人ga
插唔到手ga... 唔講啦...講第2d野啦...返返去校牧室,係度研究緊條魚///見到條屎...條魚放屎啊...哈~~~~
之後去打左陣波,返到黎....ball王幫我地彈吉他...我地唱歌,,,唱左好多首啊..
最後唱左"回家"就真係要回家啦...哈哈...要我地離去的歌...我稱它為"離開之歌"哈^^ |