*〃▌▋再一次地去→感謝主++_
一個人不會永遠停留在靈奶的階段
經歷主是基督徒成長必經的道路
愛主的心要好像剛信主那樣火熱
我們要前滯不停,不可停下來
「就要愛慕那純淨的靈奶,像才生的嬰孩愛慕
奶一樣,叫你因此漸長,以至得救。」(彼前2:2)
wai12
暱稱: "煒"▇
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記板lu...
做左一日乖仔
返大陸~~悶得很
8丁友十下十下~~~
今日好少人返聖道堂啊...
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 215
今日人氣: 6
累積人氣: 8109
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 1 日  星期一   晴天


好無聊地行漫畫節 無奈 分類: 未分類

一個漫長的暑假不經不覺就過了一半,今天是八月的第一天,我自覺地回想一下之前所做過的日子(可能是無聊啦),
突然我又想起我們中二的班歌(好和應idol的想法)--「誰伴我前行」... 

日子就這樣溜去,說不出我心裡疲累。

如何才能脫開百樣悶愁,重尋獲真自由。

在我心內渴望完美,只可惜那真正自己,

無從尋求理想化恨仇,我深深感歉疚。

誰在我心中掌權,導我向前行?

除掉空虛失落,疑慮與愁雲。

長夜裡基督指引伴我向前行,

為你添上喜樂,驅走苦困。

念到昔日身伴良友,此一刻又身處何方。

良朋摯友已一一別離,難重拾昔日情。

面對生命滿是矛盾,看不清那真正目標。

何日才能跳出苦惱範疇,再高歌與歡笑。

誰能為我解憂困,助我出黑暗。

令我不再困惑,信心堅穩。

長夜裡星光閃爍,月朗清風滲,

若有基督相伴,不怕路難行。

副歌 : 日子或許淡如水,但我心湧出了活水。

唯求盡力愛主愛別人,燃燒一生報主愛。

第一句開始我已經覺得作者寫得好好...正講中我們青少年的心聲,「
日子就這樣溜去,說不出我心裡疲累。」
係真嫁,未信耶穌之前我真係唔知我活著的原因是甚麼,每天的日子都好似白過一樣,又不知自己的路向一樣,
可是信主之後,神卻改變了我的價值觀,使我看這世界是完全不同的,神把我們創造出黎,是有我們的使命要
去做,正如聖經所說「
惟有你們是被揀選的族類,是君尊的祭司,是聖潔的國度,是屬神的子民,要叫你們宣
揚那召你們出黑暗、入光明者的美德」(彼得前書2:9) 我們生存的目的就是為了要傳揚神的福音,使在仍在
黑暗的人,把他拉出來,成為一個聖潔的人,方法就是要他信耶穌。但是但靠我們自己的能力是沒有可能做到
的,所以我們要好像詩歌裡面所說「誰能為我解憂困,助我出黑暗。 
                                         
令我不再困惑,信心堅穩。
                                        
長夜裡星光閃爍,月朗清風滲,
                                         
若有基督相伴,不怕路難行。
我一定會深深地刻在我腦海裡。
************************************************************************
今日又係好早就起左身,有一個一年一度的培靈大會,今日係講「神與我們同在」。
本應係好想聽嫁,不過一件唔好的就是現場的麗音播放,一個講廣東話,一個講普通話,真係左耳聽廣東話,
右耳聽普通話,都唔知聽得邊個講好,不過今日的訊息好明確,藉著耶穌的救贖工作,我們可以與神同在。
聽左一個鐘,之後去食m記...換左一隻大頭狗,我諗住儲齊一套啊...
跟住同浩南去行漫畫節,不過無收穫,太多人啦,我地行左一陣就走左,其實我地呢次去ga目的都係睇下有無d
高達望下或買...買就買唔到啦,不過就影左好多~~~~




 



2005 年 7 月 31 日  星期日   晴天


讓神的心意實現 分類: 未分類

好高興今日見到浩南和mickey返到教會來...但阿君可能有事黎唔到啦,希望佢下次有機會都會返到教會來
敬拜, 和一班弟兄姊妹一起去尋求神,真係好會好開心嫁,我係講真嫁,唔信可以返到教會感受下嫁...哈^^
今日證道的時間係講「讓神的心意實現」。經文係講話阿彼得奉主的名叫那瘸腳的人站起來,但是那個人
可能未見過耶穌和他的門徒關係啦,無信心站起來,但是當彼得扶那人起身的時候,那瘸腳的人知道自己行
得返,真係開心得跑來 跑去,神的能力真係大,如我們依靠的,他就會給予力量給我們,就如得一樣,神其實
每分每秒都在監察我們,當我 們向神祈求的時候,神必會應許我們的祈求,就聖經所說「你們祈求,就給你們;
尋找,就尋見;叩門,就給你們開門。因為凡祈求的,就得著;尋找的,就尋見;叩門的,就給他開門」(馬太
福音7:7-8)。我都好深深咁體會到...有好多時求神的時 候,神都會應許我的祈禱啊。好感恩啊!!今日係主人聖
餐和收奉獻,一個月又過去啦...這個月我覺得真係無咩點過 囉,好似無無聊聊咁過~~8月起要搵d有意義的事
去做同開始做暑期作業啦,唔係都唔知做唔做得晒啊!!=.=
今日hh時間係大組分享啊...分享大家係夏令會的事,我係度都唔多講啦,因為之前係日記度都講過啦....
之後我地去左食飯,好肚餓啊,去左間雲南米線食,好彩唔同區啟樂 & toby坐啊..唔係真係...唔想講啊...
食食下...教會d人係咁入黎...跟住成個場都係教會d人包晒...哈哈....邊食邊睇男士選舉,有d想嘔.....
區啟樂係咁講...自己又忍唔住搭下嘴(雖然真係好唔想講),不過唉...算啦...我都就快食飯啦...唔想講啦~.~
食完又返左校牧室坐...好多人...跟住同idol妹妹佢地去左雨天操場過邊坐...知道曲騏同hididi佢地有d野要作出d
決定 嫁啦,idol話咩野應許禱告...下...真係唔係好識ow,,.都係等佢地自己慢慢決定啦...呢d野...我地旁人ga
插唔到手ga... 唔講啦...講第2d野啦...返返去校牧室,係度研究緊條魚///見到條屎...條魚放屎啊...哈~~~~
之後去打左陣波,返到黎....ball王幫我地彈吉他...我地唱歌,,,唱左好多首啊..
最後唱左"回家"就真係要回家啦...哈哈...要我地離去的歌...我稱它為"離開之歌"哈^^



2005 年 7 月 30 日  星期六   雨天


怒有出路 愉快 分類: 未分類

唔好意思啊idol,我唔應該話你吹水ga...我知你係依照神對自己的使命去出發,我都係開下玩笑嫁炸...希望你唔會嬲啦...
仲有一件事就係idol你會無端端叫我做你阿哥,雖然係好突然...不過其實我一直以黎都好想有個細佬或細妹啦,
我恩謝神啊,其實真係好有親切感嫁^^呢個細妹收得過...聰明可愛~~哈哈...
今日同阿彤一齊返新teen地,得知某人就快要走啦(過個人唔講得係邊個),去國外讀書,其實我都幾唔捨得佢嫁,
希望神繼續保守帶領住他的前路....每一人都有自己的理想,不過不是每一個都能達到自己所祈望的,這就要不斷去
奮鬥,努力,不怕跌倒,失敗了又懂得站起來,最緊要不少得有神的帶領啦,「不是倚靠勢力、不是倚靠能力、乃是
依靠我的靈、方可成事」(撒迦利書4:6)
返到區啟樂係度唱起首山歌,聽到都打冷陣...今日新teen地的主題是「怒有出路」。
今日唱返起首營歌令我諗返起好多係前幾日camp裡所經歷到,所發生,所思想過的畫面...一幅幅地在我腦海閃過。
我相信神會不斷地陶造我...把我變成一個似他的兒子...希望我亦能做到....
今日小園好玩人啊,叫我地玩遊戲,行到後面去,之後有又叫我地行返轉頭,原來係想我地發怒...不過在場的人無
一個怒嫁,毫無反應,任由她擺佈...搞到小園好無奈啊...其實怒人的感覺真係好難受嫁...不過又要面子ow...唉
真係所謂的左右做人難啦~.~不過神教導我們不可怒人怒得太耐~~
「生氣卻不要犯罪,不可含怒到日落;不可給魔鬼留地步。」(以弗所書4:26-27)
我永遠都會記在心裡,當有這些事發生我希望都能控制到自己的情緒^^