| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 13 日 星期六  |
一號風球啊~~  |
分類: 未分類 |
無端端整個一號風球黎...好大雨啊~~今朝9點鐘起身拾好張台...有人上黎做功課~~
idol講得出做得到=.=''真係9點半上到黎...好準時啊~~首先聽聆聽個part先...
聽到想訓...又講得鬼死咁快...唔聽囉..做其他先..3本野好快俾我一目十行(誇張手法),
兩個友仔啊..(阿彤&toby)11點都未黎....彤就話訓多3個字先落黎...結果差唔多
12先黎到///而toby...仲離譜,訓錯覺話大雨唔黎~今日仲算做左少少~哈...
1點去食野...見到m記成班細佬...佢地兩個好似好興奮咁..
唐曉彤新花名(水"唐")~~想知問返佢自己or idol啦..哈^^
行返學校過陣...兩個玩野,又話行中間過個係花,,,兩邊的是護花使者...逼我埋牆~~無奈....
話好少用黎形容男仔嫁...無種花岩我~~~
今日新teen地的題目係講「嫉妒」...其實我地有好多時都懷左嫉妒的心去看人...見人地怎樣
好過你...跟著就去講人是非,其實我們每個人都會試過嫁,有時與人相處過程中,我地都好難
避免,所以我們要設法去針對這宗罪,其實我們可以用欣賞的眼光去看人的長處,其實神俾每一
個人都有不同的恩賜,如果個個都一樣,我覺得會完全沒了自己的風格...所以呢...大家要想想啦!!
放左新teen地...打左一陣波,點知落大雨,係校牧室憩左一個鐘....唉~~
又要做護花使者囉...因為小o話叫我同阿彤一齊返去...點都要聽啦係咪啊..
**************************************************************
之前古仔要我打的得救見證~~
得救見證 陳煒
相信每一位基督徒信主前和信主後都一定會有所改變,是有分別的。從小三說起,有一次的偶然,一位小學的老師主動和我說:「陳煒啊,我見你平日自己好似好悶啊,不如跟我返教會啊,包你認識到好多朋友的。」我便答應了那位老師的請求,跟他回到教會,我很記得當時是懷著玩的心態回去的。但慢慢返得穩定了,真是認識了不少的團友仔,和他們一起唱詩,聽道,玩耍等……快樂極了。我很記得我之前飾演過亞當和夏娃的故事,所以特別記得。那時每一個星期六都會回道團契去參與。有一次決志會中,我信了耶穌,但我現在細心想想,原來那時候的我對主是不太認識的,都是勉勉強強地信,跟本不知信耶穌是甚麼的一回事??聽別人說,不信就會落地獄?信了就上天堂,如果可能給我選擇的話,我當然是選擇信啦!就是那時我未搞清楚這信仰是甚麼就信了。升上高班的時候,功課多了,教會和團契更加沒有再見到我了。直至我升上「迦密聖道中學」的之後,可能是神的安排,中一的福音營令到我是重新的決志信主,令我可以重新穩固這個信仰,信主日期是2004年1月20日,我覺得信主不是偶然的,是神冥冥之中的安排,很感恩神會再次拾回我這個獨行俠,賜給我一班一同陪我走這條窄路的的同路,就算這條路是多麼的難行,我相信只要有神和一班同路人伴我走, 再難行的路我也堅持得了,我們要一起尋求神的國度。
信主後,我不停地想,神為何要創造我們,之後又要我們主耶穌來救贖我們,我會覺得好矛盾,為何我們要信主??原來我們是有一個使命!「唯有你們是被揀選的族類,是君尊的祭司,是聖潔的國度,是屬神的子民,要叫你們宣揚那召你們出黑暗、入奇妙光明者的沒德。」〈彼得前書2:9〉
看完這節經文,我知道我的使命是傳揚耶穌的福音,使在黑暗裡的人走出黑暗,來到光明之地〈神的國度〉。不斷有聖靈在我心中提醒我,呼召我,叫我委身,作主的僕人去服侍他。
信主後神不斷地改變我和陶造我。
信主前:自私
說慌
說粗口
時常發脾氣等……
信主後:凡是求主
粗口、慌話少出於我口中
脾氣雖然仍有,不過我覺得已改善了很多…
遵守交通規則〈要作好見證〉
若有人在基督裡,他就是新造的人,舊事已過,都變成新的了。
〈哥林多前書5:17〉
|
2005 年 8 月 12 日 星期五  |
我可唔可以按照我的興趣進發呢??!...  |
分類: 未分類 |
早上姑媽神咁早打黎叫我去飲茶,今日真係好黑仔,無端端肚痛~~衝返屋企...神的庇佑,,我及時趕到返去,
哈~~跟住無野好做...攞個吉他出黎練下..又有人上黎打牌...唉,最衰都係我阿爸,買咩麻雀台同麻雀呢,
好嘈啊~~唉...費鬼事理佢地啦,係房同人CHAT msn,同idol,鹹魚,騏騏,浩南會議~~都唔知佢地係度up
緊d咩...好亂啊~~講講下中文又講英文...仲之下個禮拜就多節目啦,首先星期2去石澳幫阿林搞歡送會,
星期3要返學校參加小門徒計劃(我都唔知咩野黎ga),浩南又叫我地搵人去創興玩,星期一idol又唔得,星期5
曲騏又唔得...都唔知幾時~~大家諗諗佢啦,不過諗活動之餘,,,講開又講我d暑假作業....哈~~唔想提><
下午去學吉他,最後一堂,不來諗住學埋呢堂唔學嫁啦,,,不過呢....今日真係令我回心轉意啊...
個阿sir啊,...勁到你啊...彈得超好....彈左「世上只有」&「不死傳說」俾我聽...仲係度唱... 個人solo
彈得真係勁,不過唱就~~...哈~~係咁係度吹水..我問佢你學左幾耐啊///係度串我話我教人都唔知教左幾耐啦, 咁你問我學左幾耐啊...我點知啊...哈...我想繼續學落去,阿SIR好頂引啊,係咁同我講話第D琴行啊..以家要
考到8級的電吉他證書先可以出黎教人嫁...其他琴行唔敢擔保佢地會請呢d老師...但我就係一定係8級,同埋
話第2d人會好快教人彈歌,而佢就按步就班...一步步咁教ow...哈
我睇得出,原本的一分譜的一個part,例如齋係主音,佢改晒,全部彈晒,好佩服啊..好羨慕添...
其實我一直都有一個夢想嫁(信主後),其實我對音樂係好有興建嫁,,,就係想組一隊band隊...係福音band隊...
可以出去表演,and then向人傳福音,一舉兩得~~我打算學完木吉他之後會學埋電吉他...真係好好玩啊
阿sir教左我彈Today...又要數拍子,又要傳key...唔係想象中易^^
今日阿傑無黎到...浪費左一堂啦><~~ |
2005 年 8 月 11 日 星期四  |
過左無聊的一天~~  |
分類: 未分類 |
培靈會過左啦,生活又變返以前咁啦...成10點先起身...我阿媽今日休息,俾佢\嘈醒,,,,叫我去飲茶ow////
難得一日,做下孝子陪佢去啦...哈^^之後又話打麻雀,d人未黎齊,跟住我姨媽叫我頂住先,我聲明話
唔玩錢嫁,,,唔係因為我無錢俾...係因為基督徒唔賭得錢...跟住好無奈,,,我姨媽問我大個結婚係咪都要簡
返基督徒嫁,我心諗邊有咁快啊,就話最好係啦(苦笑)~~真係太長遠啦....
我嬴左一局就黎左lu...無得打~~~
入左房聽歌,整其他野...本來諗住靈修嫁..咁嘈,點同神傾計啊...所以放棄左~~~
我發覺到呢...原來簡簡單單的一句說話就會令到人發怒...真係唔簡單,我以後講野真係會格外小心
希望你唔會嬲啦,我都係開下玩笑嫁炸~~
******************************************************************
今日無咩特別的事情發生...所以無咩野可以同大家分享....不過睇親「妙手人心」都學到好多野同想到好多野
有陣時我會發覺到自己好無用,,,好阻"訂",不過我相信神創造我地出黎一定會有佢\的意思,
正所以話「天生我材必有用」,細心想想,其實神都俾左我唔少的恩賜,例如係一顆責任心,
唔係話我自己讚自己啊,,我覺得係天生嫁,,,係神俾我嫁,有時就因有責任心會受到別人的重用,
其實大家都可以想想嫁,神到底俾左咩野恩賜你呢??一定有嫁,,,人人有份,永不落空。
ps...idol我會關心你多d嫁啦...
你放心啦.. |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 60 | »
|