去荃灣打機 聽完一個人講野之後,心情勁SAD 打機又冇心機集中,個人又好燥 又見返教我打太鼓既人^^ 成年冇見啦! 哈哈,估吾到佢仲認得我! 傾左陣就走了。
優秀選阿福攞獎! 佢唱歌好正!《未填詞》好好聽!
很特別的一個晚上, 一切都好似是上天安排好的。 一段文字、一個電話, 把我從黑色地帶中救出。 回憶過去,再不感到傷感, 而是笑著去懷念。 放棄一切就等於放棄自己,不給自己機會,是何等的蠢!