今日去睇Beauty wif 梓;Vicki;Lala;冰;Jasmine`
但由於Jasmine之前賣左張飛俾Lala所以佢冇得入場,,
但佢又想出街,,s0佢o係出面等我地`
[非常有耐性..真心的]
一開始約左Vicki&梓&Jasmine食lunch=]
Lala同冰好過份囉/____________\
兩個o係沙田食吾黎;;
Vicki話9龍灣多野食d`
的確幾多@v@
但最後都系食M記-v-"
因為我冇錢'
食完就去番文娛中心睇Beauty`
一入到去發覺吾夠位-口-
冰冇得坐xd
之後[聰明]既我發現原來有人坐錯位`
所以冰就有位坐喇=]
套戲..好似做左個幾鐘;;
冇兩個鐘啦應該`
其實幾好睇;;
但冇我一開始想像咁好睇`
女主角唱歌好好聽-33-`
最後都算浪漫既..但冇梓講到咁誇張=v="
跟住等人出黎影相"
同曬所有我識既人影呀好似...=]
影完走人`
去番9龍灣行街街"wif Lala;Jasmine;Vicki`
一開始買[開心檸檬]xd
跟住去左冒險樂園[睇人玩xd]
Then`奇蹟出現@v@
我超榮幸地同到Jasmine影貼紙相xd
強調:Jasmine好似第1次影xd
想睇問我拎啦;;不過要收$$嫁xd
但果部真系垃圾機囉.
貼勁大隻字出黎話冇限時;
之後勁快就冇得畫囉.
有一幅系冇乜點畫過.
好過份 \________/
但都算啦-_________-"
跟住發覺原來就黎6點`
大家都趕住返屋企-v-"
期間同Jasmine傾左一陣`
Be Hapi La`=]
吾好諗咁多..=]
|