哇哇哇@v@
今日西瓜波2A對2D=]
Big ball 2A對2E-v-"
一開始系打Big ball先'
2E李sir打囉-口-!
好過份- -+
好似輸好多=v="
不過算啦=]
都盡左力-v-"
恭喜2E=]
雖然有少少吾鋸= =
跟住西瓜波我地班好勁呀xd
第1次見到d男仔咁認真@v@
鄭某同T0ny突然間變到好靚仔xd
超勁入左3球呀-v-"
雖然d班都入左2球`
睇自己識既人踢西瓜波真系好正'
睇到好High`
跟住睇2E對2B
2E入左一球之後冇進帳;;
2B好好彩咁臨尾入左球;;
搞到要踢十二瑪"
但其實我好鍾意睇人射十二瑪嫁xd
最後2E入左一球嬴左`
跟住見到T0ny`傾左一陣-v-"
不過聽日我要Jazz`呀睇吾到=[
但祝好運=]
|