今日好搞笑-v-"
放1:35 同KinG;梓;Lala;Pamela;Jamie;WinG;Garbe去食lunch=]
Garbe同WinG冇帶衫換;;
KinG陪埋佢地吾換'
其他人都有換衫呀-v-"
但我狂俾人笑囉-v_v
咁其實系因為我對鞋爛左咋.....
被迫拎左家姐果對鞋`)______(
所以搞到.....唉唉;;
一開始去希爾頓換衫+食M記=]
Garbe竟然吾食-口-"
話咩好飽=v="
跟住去左影貼紙相@v@
八個迫埋一部機-33-`
影左兩次-v-"
有一部機好快呀...
搞到吾知咩事就影左;;
仲要每幅都換位;搞到個情景好搞笑xd
同埋好嘈-33-`
但每人拎得好少'
雖然好平>v<
分好之後個個都發晒癩咁影相xd
好似十年冇見既fd咁-v-"
但Garbe就系咁話要食M記@v@
冇人諗住理佢xp`
搞下搞下搞到4點幾先走-v-"
KinG&WinG就一定要走
其他人都留得底`
但我吾系好想咁遲番屋企`
因為冇人知道我今日出街;;
廢是番到屋企穿左煲啦-33-"
所以我同KinG行去新城市走人`
KinG去搭車我行路
同KinG分左之後勁驚見到識既人"
最驚系見到家姐;因為我冇問佢就拎左佢對鞋xd
跟住又驚見到呀媽..(著緊便服..)
仲有同學果d都好驚見到'
不過感謝應該冇見到識既人>v<
今日真系好搞野呀xdd
|