cursorshelp
 
 
2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


補回滴 分類: 未分類

lee篇係補番琴日既

-------------------------------------------------------我係可愛的分界線----------------------------------------------------------------

我琴日同惠&特去荷里活

我地去到食左個餐,,,,,,,,就去window shopping

我地行曬所有既文具舖(_應該掛_)

我地都未揾到心水禮物(比淇嫁)

 

行到3點幾

我地都肚餓

不過我未錢(關鍵問題)

淨係食左個新地筒=.=

跟住就去左百佳買支水(好細)

 

惠&特佢話想睇戲

不過身冇分文

SO惠&特就請我睇

話係生日禮物(唔係比左啦咩?!!!!!!)

不過我工人都去

SO要請埋我工人(努力儲錢)

我地睇"功夫熊貓"

都幾好笑^^

 

睇完戲

我地就影相(詳情就睇下惠個BLOG)

影完,,,,,,,唐就打比我

話見到我地

我地揾下都見到佢^^

---------------------------------------------------------我係可愛既分界線--------------------------------------------------------------

好啦!!!!!!

唔打甘多啦~BYE



wanin_1997
暱稱: Crystal`❤Chocolate
性別: 女
國家: 香港
最新文章
攰......
好O嘴
哈!!!!哈!!!!!
平凡才是幸福
100問
文章分類
全部 (36)
sad feeling (2)
~ Happy ~ (5)
好玩一日遊 (3)
有"感"而發 (4)
金句好好好 (1)
家家有本難念的經 (1)
校園生活多采多姿 (2)
無聊の文 (5)
無聊100問 (1)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 245
今日人氣: 28
累積人氣: 2189
站內搜尋