lee篇係補番琴日既
-------------------------------------------------------我係可愛的分界線----------------------------------------------------------------
我琴日同惠&特去荷里活
我地去到食左個餐,,,,,,,,就去window shopping
我地行曬所有既文具舖(_應該掛_)
我地都未揾到心水禮物(比淇嫁)
行到3點幾
我地都肚餓
不過我未錢(關鍵問題)
淨係食左個新地筒=.=
跟住就去左百佳買支水(好細)
惠&特佢話想睇戲
不過身冇分文
SO惠&特就請我睇
話係生日禮物(唔係比左啦咩?!!!!!!)
不過我工人都去
SO要請埋我工人(努力儲錢)
我地睇"功夫熊貓"
都幾好笑^^
睇完戲
我地就影相(詳情就睇下惠個BLOG)
影完,,,,,,,唐就打比我
話見到我地
我地揾下都見到佢^^
---------------------------------------------------------我係可愛既分界線--------------------------------------------------------------
好啦!!!!!!
唔打甘多啦~BYE
|