2008 年 7 月 11 日 星期五  |
| 綜藝晚會 |
分類: 未分類 |
今日我地一D同學去左社區會堂
我地要做表演
我表演木童笛
好屎(吹得好差)
不過"虛擬掌門人"好好笑
呀SIR KUSO做女人
好攪笑,,,,,,,,
富SIR變左大肚婆
哈哈,,,,,,,,,笑番掉

恩恩係咪好可愛

一片好亂既場面.........../////
本身惠惠念住同我影相
但係我同我呀爸呀媽去左食野
SO影唔到
我一定會補比你嫁,,,,,,,,,,,惠惠
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|
|