我琴日開生日會
所以就黎post相
有D好好笑
恩(上),,,,,特(中),,,,,,,,,楊(下)
唐姊妹係到玩緊wii既瑜珈
我同特玩自拍
佢地兩個玩緊跑步
偷偷甘影,,,,佢唔知
恩,,,,,,,,我.......= ="
大合照(冇閃光燈)
大合照(有閃光燈)
呵呵,,,,
係時候show下D戰力品
←楊送
←唐姊妹
←恩恩
←特
←楊
後黎今日惠惠送左一條手鏈比我
好令
好啦!!!!!相就post曬
甘請各位支持一下
thz