2008 年 7 月 13 日 星期日  |
| Sor |
分類: 未分類 |
好啦!!!!!!!!!!
琴日既事7係到同你地SAY "SORRY"
保證冇下次
.......................本人唔係好識做人
更加唔知你地係到念咩
要鬧就鬧
要打就打
我唔介意
反正點,,,,,,,你地咪又係憎我
有咩野就講
反正自己都唔介意
cM'係你地比我既不滿
不過事先聲明
我都有我自己既感覺
個BLOG係我自己嫁
唔係你地
So你話我賤,,,,,,,,,話我衰
都係你既睇法
我會去改..............
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | »
|
|