cursorshelp
 
 
2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


好........... 分類: 未分類

今日好開心

因為攞左兩獎

雖然係廢廢地= ="(琴日果個仲廢)

但係都好開心嫁啦

因為我考到全級第三丫

我仲攞左中文作文季軍(只限五,,,,,,,六年級)

但係如果論作文

特比我勁好多

佢應該去攞lee個獎

唔知點解會係我攞

係同學&朋友之中

特特佢地同埋韋澤朗有讚下我

就冇人啦

不過特特佢地見聽到有錢收

就叫我快D入去校務處

不過攞錢lee樣野

佢地叫我攞先攞啦

 

番到去就要學樂理

好慘

不過學完見家姐未用完電腦

SO就訓左一陣

跟住就慘

我要執野

一袋袋野係到

攞到我手軟

去到姨媽屋企姐係代表要住幾個禮拜(因為屋企要裝修)

日日對住D貓(我姨媽養貓嫁)

玩下佢地先



wanin_1997
暱稱: Crystal`❤Chocolate
性別: 女
國家: 香港
最新文章
攰......
好O嘴
哈!!!!哈!!!!!
平凡才是幸福
100問
文章分類
全部 (36)
sad feeling (2)
~ Happy ~ (5)
好玩一日遊 (3)
有"感"而發 (4)
金句好好好 (1)
家家有本難念的經 (1)
校園生活多采多姿 (2)
無聊の文 (5)
無聊100問 (1)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 245
今日人氣: 1
累積人氣: 2154
站內搜尋