今日好開心
因為攞左兩獎
雖然係廢廢地= ="(琴日果個仲廢)
但係都好開心嫁啦
因為我考到全級第三丫
我仲攞左中文作文季軍(只限五,,,,,,,六年級)
但係如果論作文
特比我勁好多
佢應該去攞lee個獎
唔知點解會係我攞
係同學&朋友之中
特特佢地同埋韋澤朗有讚下我
就冇人啦
不過特特佢地見聽到有錢收
就叫我快D入去校務處
不過攞錢lee樣野
佢地叫我攞先攞啦
番到去就要學樂理
好慘
不過學完見家姐未用完電腦
SO就訓左一陣
跟住就慘
我要執野
一袋袋野係到
攞到我手軟
去到姨媽屋企姐係代表要住幾個禮拜(因為屋企要裝修)
日日對住D貓(我姨媽養貓嫁)
玩下佢地先
|