cursorshelp
 
 
2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


11歲既我~ 分類: 未分類

今日朝早7點11分

就係我11歲既時候

 

我朝早訓醒

就準備游水既野

我地今日游水唔錯丫

 

游完水

我同特就各有各活動

佢去同瑩佢地游水(去嶼山)

我就去學樂理

今日呀SIR好遲到

不過算啦=)

 

學完樂理

我就同家姐去MK

行到6點幾就去食日本野

D野好好食

VERY GOOD

 

11歲

大個啦!!!!!!

 

講D野比你地聽

我琴日食我家姐攞既雞

就刷牙洗瞼訓覺

訓覺之前

我問我工人做緊咩

於是我就問"What are you doing?"

佢答我係"Take out the chicken."

我當場笑爆肚

 

好啦!!!!夜啦!!!

BYE~



wanin_1997
暱稱: Crystal`❤Chocolate
性別: 女
國家: 香港
最新文章
攰......
好O嘴
哈!!!!哈!!!!!
平凡才是幸福
100問
文章分類
全部 (36)
sad feeling (2)
~ Happy ~ (5)
好玩一日遊 (3)
有"感"而發 (4)
金句好好好 (1)
家家有本難念的經 (1)
校園生活多采多姿 (2)
無聊の文 (5)
無聊100問 (1)
未分類 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 245
今日人氣: 2
累積人氣: 2155
站內搜尋