今日朝早7點11分
就係我11歲既時候
我朝早訓醒
就準備游水既野
我地今日游水唔錯丫
游完水
我同特就各有各活動
佢去同瑩佢地游水(去嶼山)
我就去學樂理
今日呀SIR好遲到
不過算啦=)
學完樂理
我就同家姐去MK
行到6點幾就去食日本野
D野好好食
VERY GOOD
11歲
大個啦!!!!!!
講D野比你地聽
我琴日食我家姐攞既雞
就刷牙洗瞼訓覺
訓覺之前
我問我工人做緊咩
於是我就問"What are you doing?"
佢答我係"Take out the chicken."
我當場笑爆肚
好啦!!!!夜啦!!!
BYE~
|