未了解清楚,愛多個,錯多個
談什麼戀愛?
愛你又不懂愛!
憑什麼拍拖呢?
wawa007
暱稱: 敏G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝他
唉!
年廿九
無聊一天
><
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 19
今日人氣: 2
累積人氣: 1685
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 3 日  星期五   晴天


又係星期5....(*** 開心 分類: 未分類

今日星期5....

放左學唔去邊,跟住就去laulau果邊啦!

哈哈!去果邊食冷麵,,,,^v^.....

跟住5點幾返黎!哈!

返到黎訓左一陣^^

跟住7點幾起左身!

今晚好悶!

但有靚歌聽!

w-inds^^~

嗯!好正

 

2005 年 6 月 2 日  星期四   雨天


放學返黎訓左成日! 開心 分類: 未分類

今朝早,返學見到蛋蛋…

咁同佢一齊返學,出左MTR station....

天好似想落雨,過左一陣,有好細雨…

跟住諗住唔洗開雨傘,點知,就係呢個時候....

落好大雨,開左傘,但d雨係後面落,

條群後面濕晒...><

好鬼慘!!!!!

放學,laulau要做報告!

唔可以同我一齊放,lucy又達10M

= ="""唯有自己放啦====

唉!返到黎,就zZ.....

其實都好既!哈!訓多d,精神d嗎!

夜晚,12點幾,lucy同梁琳打黎傾計,

咁我問梁琳,點解呢排冇彩人?

佢話有同我點頭......= ="

不過都好啦!haha//////////////~

2005 年 6 月 1 日  星期三   晴天


無無聊聊過一日! 分類: 未分類

今日好開心,因為好小堂上!

下午係玩既!哈!本來真係好開心啊!

但點知..........mrs lau冇返= =""""

好慘,下午果兩堂,老師黎代堂!

好悶,last果堂都好d.....

mrs mak黎代堂,果堂都幾開心,

d同學都可以傾下計,mrs mak仲講鬼故,

搞到我幾驚!!!___***

放左學,好熱,我同laulau就去lucy果邊,

到左佢home....佢就開心啦!

食飯,我同laulau就慘啦!>__<""

係度玩電腦咋- -""""

跟住我地上中心0.0""

呵!上到去,好靜,但都好幾!

有時靜d...諗野都好d...不過悶左小小啦!

跟住見到ar"felt"佢地!

嗯!最係阿yan都黎左!!

到左8點幾,我同laulau走lur...

係商場買左小小野食^^"

走果陣,落緊細雨!

係達地鐵果陣,見到個傻佬!

但唔知點解我地好好笑,

兩個都笑到傻啦!哈

================================================

中心,好懷念一個地方,

我記得我同你係果度認識,

馬騮,冇一個好似你咁好人,

好想你快d返黎啊!好掛住你!

2005 年 5 月 31 日  星期二   晴天


去旺角.......... 分類: 未分類

今日都係唔洗返學!

我同組員去旺角做報告!!!

哈!跟住到左果度,就係為左影相!

影完後就走去富昌!!

去到果度,好悶,阿欣都黎左啦!

係中心,超悶啦!悶到嘔!!

唉!算啦!到左7點幾,就去lucy home...

我地由商場去,見到灰色衫果個boy...

跟住傻傻地咁hi人!!

哈!

8點幾就係返k......

返黎樓下,就諗如果比我見到....

點知真係得嫁!^^~

2005 年 5 月 30 日  星期一   晴天


學校周年音樂會__*=*"" 驚訝 分類: 未分類

今日訓到11點幾起身,

細佬佢地要返學!

我起身就食飯,

一邊睇電視!一邊食^^

其實都幾好!

下午4:30約左laulau同蛋蛋係樂富MTR station..等!

跟住就一齊去沙田大會堂!

嗯!都幾好!

到左果度!嘩!緊係搵地方去食野啦!

不過搵黎搵去都唔見!

最後都食到!不過比人玩lor...

跟住一齊去到果度!

到見佢啊!好開心!

但佢望住邊個呢?

= ='我知唔係我!

唉!明知鐘意佢無結果!

點解仲要咁做呢?

好慘!但只要見到佢笑!

我就開心嫁啦!

即使係無結果,

都好滿足!我會默默守護住佢!^^"