今日好開心,因為好小堂上!
下午係玩既!哈!本來真係好開心啊!
但點知..........mrs lau冇返= =""""
好慘,下午果兩堂,老師黎代堂!
好悶,last果堂都好d.....
mrs mak黎代堂,果堂都幾開心,
d同學都可以傾下計,mrs mak仲講鬼故,
搞到我幾驚!!!___***
放左學,好熱,我同laulau就去lucy果邊,
到左佢home....佢就開心啦!
食飯,我同laulau就慘啦!>__<""
係度玩電腦咋- -""""
跟住我地上中心0.0""
呵!上到去,好靜,但都好幾!
有時靜d...諗野都好d...不過悶左小小啦!
跟住見到ar"felt"佢地!
嗯!最係阿yan都黎左!!
到左8點幾,我同laulau走lur...
係商場買左小小野食^^"
走果陣,落緊細雨!
係達地鐵果陣,見到個傻佬!
但唔知點解我地好好笑,
兩個都笑到傻啦!哈!
================================================
中心,好懷念一個地方,
我記得我同你係果度認識,
馬騮,冇一個好似你咁好人,
好想你快d返黎啊!好掛住你! |