今日有傘都無用,
又落雨,又行雷啊....><
好慘啊!唉!放學果陣,
話紅雨唔比走,唉!我約左yan嘛
不過yan都唔比走- -"""""
哈!好彩過左一陣放我地走者!^^
跟住就去西九睇手機!
唉!聽日考中史,我到依家11pm都未溫!
真係好驚啊><...............
仲要考music...同中作...........
____
今日考完數學啦!
哈!突然好想快d考完全部科!
咁就好輕鬆啦^^"放學果陣好大雨!
返到樂富仲行雷= =""""""
就算有傘都無用啦!比行雷....
跟住返到黎就 ,訓完就食飯!
都無想過溫書,因為聽日考中文!
但溫左又點呢?唉!好驚.....
夜晚,上網睇下d手機lor....好多都好靚!
好想買啊!
突然好掛住馬騮仔^^
今日考完英文啦!
但amy話mrs lau話行過見到我錯左好多><
嗚!唔通係真既!?
希望唔好咁差啦!><
今日訓到11點幾先起身!
今日我好乖,邊度都唔去,
係屋企溫書,但死啦!溫極都唔明!
但我真係有溫嫁,既然唔明,咁算啦!
我就訓教啦!訓完之後,
覺得自己好蠢,咁都唔明,
就黎考試先唔明?主啊!
究竟想我點啊?我真係有心去溫嫁!
我真係希望考好d者,
過去真係好差啊!今次我真係溫,
點解要咁對我?我做錯咩啊?