未了解清楚,愛多個,錯多個
談什麼戀愛?
愛你又不懂愛!
憑什麼拍拖呢?
wawa007
暱稱: 敏G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝他
唉!
年廿九
無聊一天
><
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 19
今日人氣: 2
累積人氣: 1681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 22 日  星期日   晴天


做功課做到傻! 鬱悶 分類: 未分類

今日訓到好遲!

下午1點幾同表妹傾計!

4點幾,同細佬去食M記,

無位,所以返K食,5點幾媽同細細佬返黎,

嗯!嗯!晚上,好開心!

睇電視,但d功課邊做邊睇,

搞到做到好夜!

開心! 愉快 分類: 未分類

今日阿媽同個細佬返左大陸,

剩底我同另外一個細佬!

嗯!我出街,去左中心!

嗯嗯!好好玩,

但好悶,到左果度無幾耐!

見到cat凡黎左!

哈!佢一直坐係度睇書,

我真係好佩服佢嫁!哈!

嗯嗯!跟住見到三思同包姐黎左!

阿feel同winner都黎左,哈哈!

我同yan...lucy都無奈!

嗯!夜晚係中心去唱歌,

聽人唱歌,呵呵!!

之後見到阿誠佢地!嘿

之後阿欣走左,我係果度都好悶,

跟住行左出去,過左一陣有個男仔喂我!

我好奇,佢問我叫咩名,

咁我話我叫阿敏,跟住佢話佢叫卡龍!

哈!個名好得意呀!嗯嗯!

之後佢講完,就走左啦!

哈哈!lucy唱完之後,

我地就去mk,哈!好多人,

行左一陣,就買左冷麵,走啦!

 

 

2005 年 5 月 20 日  星期五   雨天


唉!去富昌! 熱情 分類: 未分類

今日放左學,去富昌!

嗯嗯!但唔多好啦!!

好悶,同yan上到好悶!

唉!跟住去買yes,,..哈!朱入左圍,

但點解寫左我個名既?

究竟係朱定我呢?

唉!但相係佢啊!但名係我=.=\

哈哈哈!分身術???

跟住lucy送我走啦!

返到黎,就差唔多食飯!

嗯!10點幾,表妹打比我,

傾左幾耐啊!哈!聽日阿媽返大陸,

哈哈!我叫表妹幫我買野!

嗯嗯!^^~~

2005 年 5 月 19 日  星期四   晴天


今日勁慘!! 感動 分類: 未分類

日laulau無返學......

所以我地係school食飯!

嗯!跟住放左學,所版call yan....去佢度!

去果陣見到Cat凡,嗯!咪一齊行啦!

到左MTR station..見到我地班d boy...

又比人講是非,話我同佢,,,,唉!

跟住同佢一齊達MTR.....到左富昌,

佢就走左!我見到阿Feel...同winner//

又係講我果d....又再解釋!

哈哈!跟住等阿欣,唉!佢搞個頭搞左好耐呀!

跟住黎左,就一齊上中心啦!

到左果度,真係唔見左佢地!

好開心呀!哈哈!跟住無幾耐,

阿誠黎左啊!跟住過左冇幾耐,

lucy就黎左,我地係果度坐!

過左一陣,原來係馬騮既細佬黎左!

哈哈!真係幾靚仔啊!但好似好細個!

無幾耐,果個傻仔細路,

無端端走過黎踢我,

嘩!超痛啊!我好無奈啊!

但又幾痛wor....又無得罪佢!

佢發咩精經呀???

唉!走果陣,比馬子情搶左計數機,

唉!仲整爛左!唉!

原來d細路係咁既!

好慘啊!點算呀!

唉!跟住過左無幾耐我地就走啦!

我達地鐵果陣,係太子轉車個陣見到個靚仔!

哈!但果陣邊有心情望呢,

但佢望住我果陣好得意啊!

不過呢d都係一面之緣者!

2005 年 5 月 18 日  星期三   雨天


落大雨......./__\ 感動 分類: 未分類

今日上課都係咁啦!

係lunchtime...我食飯返黎班房!

見到班入面氣氛唔多好啦!!!

跟住麥麥唔開心,原係為左........

跟住叫晒全部人出去,

唉!做乜搞成咁呢???

跟住我到打鐘先入去,

拎作業上中史課啦!!

放學係Art Club~~~~

哈哈!好搞笑呀!!!

玩得都好開心,

我整左果d章......鏡仔!

呵!都幾靚嫁!唔錯唔錯!

跟住就同laulau各自返K~~~~

返到黎好眼訓呀!

到左7點幾就訓,

一直訓到9點幾...先食飯,

嗯!一邊睇電視,一邊做功課!

嗯嗯!跟住到左10點幾!

落好大雨,個窗原來未關!

我好快咁關左!

但太遲啦!d床己經濕晒啦!

仲比阿媽鬧呀!

好慘!!!