今日laulau無返學......
所以我地係school食飯!
嗯!跟住放左學,所版call yan....去佢度!
去果陣見到Cat凡,嗯!咪一齊行啦!
到左MTR station..見到我地班d boy...
又比人講是非,話我同佢,,,,唉!
跟住同佢一齊達MTR.....到左富昌,
佢就走左!我見到阿Feel...同winner//
又係講我果d....又再解釋!
哈哈!跟住等阿欣,唉!佢搞個頭搞左好耐呀!
跟住黎左,就一齊上中心啦!
到左果度,真係唔見左佢地!
好開心呀!哈哈!跟住無幾耐,
阿誠黎左啊!跟住過左冇幾耐,
lucy就黎左,我地係果度坐!
過左一陣,原來係馬騮既細佬黎左!
哈哈!真係幾靚仔啊!但好似好細個!
無幾耐,果個傻仔細路,
無端端走過黎踢我,
嘩!超痛啊!我好無奈啊!
但又幾痛wor....又無得罪佢!
佢發咩精經呀???
唉!走果陣,比馬子情搶左計數機,
唉!仲整爛左!唉!
原來d細路係咁既!
好慘啊!點算呀!
唉!跟住過左無幾耐我地就走啦!
我達地鐵果陣,係太子轉車個陣見到個靚仔!
哈!但果陣邊有心情望呢,
但佢望住我果陣好得意啊!
不過呢d都係一面之緣者! |