未了解清楚,愛多個,錯多個
談什麼戀愛?
愛你又不懂愛!
憑什麼拍拖呢?
wawa007
暱稱: 敏G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝他
唉!
年廿九
無聊一天
><
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 19
今日人氣: 3
累積人氣: 1682
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 12 日  星期四   晴天


放學返黎訓教...zZ 驚訝 分類: 未分類

今日返到下午12點幾就放,

本身係一件好開心既事!

但又要做IH...真係....唉!

最後大家商量返K做既!

跟住就去影印啦!

返到K......

好眼訓,就ZZ

今日無事發生!

 

2005 年 5 月 11 日  星期三   陰天


阿憫奇遇記-___-)O)* 開心 分類: 未分類

今日lucy返學啦!但佢又早退wor...

之後d人又話佢生水豆,有咩可能呢?

唉!今日唔知點解好眼訓,上堂都

無乜心機上呢!放學幫Mrs買Art club d野!

同cindy....Ling一齊去買啦!嘩!行左好耐!

食返個Ice cream先!嗯嗯!最後,到啦!

不過果座野,入到去,好似一個單位咁

哈哈!好得人驚嫁!不過要幫mrs買野,

無計啦!嗯!

買左,去富昌啦!點知.....

等車等左好耐,又無位wor....跟住我地

就行路啦!哈哈!行到差唔多西九先達

bus...-.-"""最後我到左商場,同佢地

say goodbye後,就等lucy啦!哈!

佢黎左啦!我見到佢都無乜野啦!

跟住我地就上中心,我見到佢啊!

我都想同佢"say hi",但有個唔識既

係果度,=-=""點hi啊!唉!唔通

真係咁慘,明明.....唉!我只好偷

偷地望住佢,但佢都唔知...........

如果日日佢個fd係度,我日日都係

好似今日咁呀?唔通明明係識既,

都唔可以去打招呼,我真係唔知點呀!

唔知應唔應該再去>__<""我應該點做wor.....")*\

lucy又掛住同佢d fd傾計,我真係唔知點呀。

但佢又無乜可能會同我打招呼嫁啦!

唉!好慘,唔通我一真落去都要咁?

 

2005 年 5 月 10 日  星期二   雨天


嗯嗯!今日又落雨呀! 驚訝 分類: 未分類

今日返學有好多野要做呀!

因為之前無返呢!真係慘!

哈哈!上Maths果度,出面

落雨,跟住d人又係度喊,

好無奈,到左小息,因為lucy

無返,所以自己一個玩啦!!

到左上IS堂啦!比我見到佢,

佢一眼望住我,將我都電倒啦!

不過我知無可能既!但都好開心!

我都好滿足!^^~~~~

到左放lunch...因為篇IH文做錯,

嘩!要抄過呀!成千字,落去果

兩堂又要默英文,慘啦!不過抄完

之後,都有少少時間溫,但仲有下

面果part未溫就打鐘啦!Mrs mak

黎左啦!真係要默下面果part....

剩低1分鐘,我好快咁溫,

真係驚唔合格,好彩及格,仲滿分!

好開心,跟住果兩堂ENg好快過!

放學啦!我打比lucy,佢叫我去佢果邊,

我叫laulau陪我去,但laulau唔多肯,

不過最後都肯,哈!真係夠fd^^

到左果度,lucy仲未到,我call...佢,

因為冇帶手機,所以用左$1...><

佢到左啦!但發左一d野,搞到laulau唔開心!

唉!不過好快無野啦!我地最後上左中心,

見到佢,不過,總係..............-.-""

最後就達MTR返黎啦。。。

========================

學識有禮,學識去愛護別人,

望你一眼己經好滿足,

不敢有甚麼希望,

只會默默想念你,

不會告訴你"I love U"^^

2005 年 5 月 9 日  星期一   雨天


嘩嘩嘩!好大雨呀! 感動 分類: 未分類

今日我訓得好舒服,嗯!但起身果陣,

出面落好大雨,窗出面,見到既都係

白色一片。起左身,食左飯,就去library,,

因為聽日要返學哪,所以要借書做功課,

果陣唔係好大雨,所以我就好快咁去library啦!

到左果度,有好多書,搞到我都好想睇,

所以借左果d差唔多都係關於"love",但

都好彩有本係關於閱書報告呢!返到黎,

就要開始做功課啦!3點幾開始做,做到

7點幾,之後就睇電視,哈!真係死性不改啊!

哈哈!到左10點幾又要做功課啦!因為真係幾多,

又唔係好識做啊嘛!跟住一邊做一邊icq.....

哈!同馬騮傾msn...都幾搞笑,因為都好耐無傾過啦!

 

2005 年 5 月 8 日  星期日   雨天


Mother's day去富昌.....落雨>< 驚訝 分類: 未分類

今日我訓到好遲先起身...^^....

起左身阿Yan打黎叫我去佢果邊,

跟住我食左飯,換衫去佢度,

今日冇衫著,著群,

但達MTR果陣,好唔自然,

好似好多人望住咁!

唉!算lor.....

到左富昌,上左去中心,

佢又未黎,搞到我好無聊咁

唉!好慘,跟住我落左去行啦!

跟住YAN到左call我上去,

但上到去:(溫習室無位,

YAn又同佢BF,,,,><

我又無聊咁坐係度,= =""

跟住有幾個細路女係果度!

好可愛,我同佢地玩!

哈!可以話好彩得佢地幫我解悶咋!

呵呵!到左6點,果間野都關啦!

我地落左去食M記,

呵!跟住我地就去北河街買:留蓮:

比MUM食,不過好傻啊!我覺得!

yan走左,我達MTR返黎啦!

但個"留蓮"d味!哈!

------------------------!

返到黎,就睇獎門人啦!

睇完電視好悶,就上icq....

見到阿哥,我好無聊咁問佢。

問佢有幾個阿妹,佢話得我一個,

呵!我好開心呢!