今日lucy返學啦!但佢又早退wor...
之後d人又話佢生水豆,有咩可能呢?
唉!今日唔知點解好眼訓,上堂都
無乜心機上呢!放學幫Mrs買Art club d野!
同cindy....Ling一齊去買啦!嘩!行左好耐!
食返個Ice cream先!嗯嗯!最後,到啦!
不過果座野,入到去,好似一個單位咁
哈哈!好得人驚嫁!不過要幫mrs買野,
無計啦!嗯!
買左,去富昌啦!點知.....
等車等左好耐,又無位wor....跟住我地
就行路啦!哈哈!行到差唔多西九先達
bus...-.-"""最後我到左商場,同佢地
say goodbye後,就等lucy啦!哈!
佢黎左啦!我見到佢都無乜野啦!
跟住我地就上中心,我見到佢啊!
我都想同佢"say hi",但有個唔識既
係果度,=-=""點hi啊!唉!唔通
真係咁慘,明明.....唉!我只好偷
偷地望住佢,但佢都唔知...........
如果日日佢個fd係度,我日日都係
好似今日咁呀?唔通明明係識既,
都唔可以去打招呼,我真係唔知點呀!
唔知應唔應該再去>__<""我應該點做wor.....")*\
lucy又掛住同佢d fd傾計,我真係唔知點呀。
但佢又無乜可能會同我打招呼嫁啦!
唉!好慘,唔通我一真落去都要咁?
|