今日派成績表,
雖然進步左6分,
但都唔多好啦!
放學同yan.,,,lucy,,,yee去唱K
去油麻地唱到6點幾!
哈!
但返到黎,得個煩住!
今日都算無聊啦!哈!
放左學去買眼鏡.............
跟住又唔知點!
最後去中心坐左一陣,
跟住去lucy k/
winnie同felt鬧交!
yanyan同lucy都有感而發!
哈哈!今日去燒烤....
去左蝴蝶灣......................