!今日順仔生日,係度同佢講聲"生日快樂"先!
哈哈!跟住我今日去西九,lucy係果度等我!
嗯嗯!果度好多人啊!好多好似係歌手既人係果度唱歌,跳舞..^^
好大聲,我地去5樓食冷麵,嗯!跟住laulau話剪髮...
到左又發生左d事,覺得laulau嬲左我...><
咁我同lucy就去中心啦.....跟住過左一陣,yan黎左....
係果度,好悶,但winnie同佢朋友仔黎左,
哈!又玩UON啦!= ="我輸左啊!
哈!過左一陣,laulau call me...佢黎啊^^~
佢無嬲啦!哈!開心^v^"""仲請我同yan食冷麵^^~
跟住lucy同laulau黎左,一齊玩啦!哈哈!不過我最後都輸左一局...
哈!最後,yan走左,我地係果度睇埋"殘酷一丁"就走啦!
咁我地就一齊去長沙灣station走,結果winnie既朋友仔走左...
原來佢地鬧左交,唉!不過我相信佢地好快就無事嫁啦!
跟住我同laulau就達車,lucy就返home la~
返到黎,本來冇乜野既!
但.........brothers.....唉!好煩啊!
主啊!可能呢d係考驗我啦!
考驗我點去做人,我願去接受!
每日殘酷既戰爭,我相信最後都會勝利既!
我係唔會灰心嫁,做咩野都係!yeah^"
 |