今日返教會,我訓到好遲先起身!
訓黎訓去都唔想起身,TvT""
最總都係起身,跟住就食野,
叫左laulau....lucy去,我差唔多2點到,
我同laulau....去到教會門面就見到lucy...
哈!跟住一齊返啦!哈!
到左果度,人都講緊野,我地就埋位啦!
教會完左之後,我地就去旺中啦!
到左果度好多人啊!/////____\\\\\
入到去,好辛苦咁,買左條褲,
嗯!跟住就去富昌啦!
但都好悶啊!唔知點算啊!
呵呵!最後,阿yan同lucy走左,
我同laulau去左西九,
呵!~~~~~~~~~最後差唔多10點先走!
|