因為尋晚既事,我未嬲完,今日阿yan打電話黎,嗯!
反而好似佢叫返我去教會咁...^=^跟住我就call laulau...
laulau就話佢依家就要出門啦!叫我地到左先call佢= ="""""
唉!簡直好似死左都無人知咁啦!(講笑者)跟住再打比lucy.,,
但佢話佢bf- -"又唔知點那!話一陣CALL me....- -
咁yan就話換衫,叫我起身去換衫啦!哈哈!我梗係好啦!
有人叫我起身wor....跟住我著左好似背心既衫加件外套,加條長褲....

我差唔多12點幾到MTR station^^
yan黎左,咁就一齊去食M記....
哈哈!我都係剩低一隻雞翼==,過左一陣,lucy call me話就到,
叫我地去接佢啦!咁我地食完就好快到果度接佢!
咁就call laulau....叫佢係教會門口等~~~~~Yeah~!~@
見到laulau啦!哈哈!真搞笑啦!咁我地就一齊入去坐啦!
本來都無乜野嫁,但.....哈哈點解前面坐左幾個白癡仔!
人地係度好靜咁聽,佢地就,,,.,,,拎部手機係度玩,
真係頂唔順佢地啦^^~~~完左教會後,我地就走lur~~~~`
跟住我就比加利猛咁咀隻手= =""""
好無奈,不過佢都係'熱情"者!哈哈!
跟住我地就返富昌啦!哈哈!lucy好搞笑嫁,
係(麗景)佢無端端坐低....卡車都未黎!
哈!後來有個傻仔都坐係果度!
我轉身見到就笑佢啦!XDDDDD~~真係好搞笑嫁!
跟住佢就好醒咁走左啦!真係笑死我lor......
嗯嗯!跟住卡車黎左lor.....^^~~~
到左富昌,lucy無端端話走- -"""我同yanyan就去商場啦!
跟住就請左佢drink^^~跟住就話約網友出黎,我咪叫嘉俊出黎lor~~`
哈!佢未黎到,我地又上左上中心坐!係果度好悶,我就訓左啦!
yan就唔知做乜,佢係度....影舊屎啊- -""""""""
哈哈!不過真係好QQQ~~~~我訓醒,yan話落去toilet...
咁我地就走啦!落左去,過左一陣,佢call me la~~
話到左啦!哈!其實我知佢認得我既!
嗯嗯!跟住佢帶埋個fd黎 = =""""
唉!落去,都唔想講啦!佢地走之後!
我地就call laulau...嗯!話去佢果邊^^~
嗯!咁我地到左樂富,就call her,,,
咁就一齊去啦!到左果度,第一時間梗係飛去食冷麵啦!
哈哈!好好味啊!"""正""~~~

跟住就上去laulau屋企啦!哈!yan就坐係度對住部腦,
我同laulau就玩影相,有好多都好搞笑啊!
哈哈!跟住laulau個媽媽就叫我地食野啦!
哈!好正呢,食完涼粉又食河粉,哈哈!Good~~
好似開左間食店咁^^~好~~~
跟住yan同馬騮仔玩cam啦!
佢地講d野好搞笑~~~~
跟住就返家了/////
返到黎,都係咁men....
|