今日講好欣同我去換機....
但我因為遲起身,所以佢\嬲...- -\"\"
跟住無去,就同細佬去買書啦!
哈!買完之後,佢\都嬲完啦!
嗯!跟住我係旺角station等埋laulau...比返錢佢\地,
等埋欣就去買野/////好累呢!
我首先買左塊鏡,都幾靚嫁...HA~~~
跟住winnie佢\地打黎,話陪我去換手機...
因為我比人呃,買左部水貨><
我本來話唔洗嫁!但佢\地死都話要...
咁咪等埋佢\地黎lor...等到人齊,跟住就去啦!
到左果度,跟住就第一時間問佢\,果日比左部水貨定行貨我....
佢\就話係水貨,仲話果時同我講到明係水貨!
嘩!佢\真係啊!我果日一入到去,就問有冇香港既行貨,跟住佢\就話有....
之後,我就話可唔可以拎比我睇下,佢\仲好衰咁同我講...\"你係要,我就拎比你,唔係就唔拎\"\"
態度幾咁\"好\"啊!真係頂佢\唔順啦!如果唔係我地行左咁耐,我都唔知點解果日間間都無行貨,
係得佢\果間鬼野先有!我都覺得奇怪嫁啦!但都行左咁耐,我地都好累啦!我無可能要阿欣陪我
行咁累,咪話好,跟住佢\去拎,正常既話,應該好快就拎到,跟住佢\拎左差唔多半個鐘,我地就足足
等左半個鐘,跟住佢\返到黎既態度完全唔同晒,嘩!佢\候咪變態嫁?唉!當時咪忍下佢\lor...都買到部機啦!
嘩!點知佢\呃我?唉!佢\果間咁既野,遲早都要關啦!咁呃人錢,買野又特別貴過人wor....
佢\仲話水貨同行貨價錢差唔多者,佢\咁話,真係?差成幾百蚊啊!如果係咁啊!我一早買左水貨啦!
我洗乜特登要買部行貨啊!佢\真係啊......依家唔係錢既問題lor...而係誠信既問題lor.....;
佢\仲話無得換?呃左我買部水貨,跟住又話問下老闆睇下點,過左半個鐘又打黎,話要用$200蚊先換得..
嘩!佢\既職員做錯野wor...仲要我賠錢??唔係啊?我梗唔肯啦!賠咪代表我係錯?佢\都白癡既..
跟住佢\又話再問下佢\老闆,最後都要$100..先得!唉!佢\話我部機用過,咁係邊個害到我用左兩日
水貨先?咪多得佢\唔少lor....如果唔係佢\?我洗咁啊?...不過最後都要返K拎返晒d野去換!
佢\都唔知點做人既,咁黎呃人?睇下佢\幾時關啦!今次真係多winnie佢\地,如果唔係我都換唔到!^^
跟住我地去左旺中,我同欣買左衫,裙,鞋...^^跟住食完飯,就GO....^^
終於拎返部行貨,真係好~^^
|