未了解清楚,愛多個,錯多個
談什麼戀愛?
愛你又不懂愛!
憑什麼拍拖呢?
wawa007
暱稱: 敏G
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝他
唉!
年廿九
無聊一天
><
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 1680
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 29 日  星期五   晴天


今日陪細佬去買書... 分類: 未分類

今日講好欣同我去換機....

但我因為遲起身,所以佢\嬲...- -\"\"

跟住無去,就同細佬去買書啦!

哈!買完之後,佢\都嬲完啦!

嗯!跟住我係旺角station等埋laulau...比返錢佢\地,

等埋欣就去買野/////好累呢!

我首先買左塊鏡,都幾靚嫁...HA~~~

跟住winnie佢\地打黎,話陪我去換手機...

因為我比人呃,買左部水貨><

我本來話唔洗嫁!但佢\地死都話要...

咁咪等埋佢\地黎lor...等到人齊,跟住就去啦!

到左果度,跟住就第一時間問佢\,果日比左部水貨定行貨我....

佢\就話係水貨,仲話果時同我講到明係水貨!

嘩!佢\真係啊!我果日一入到去,就問有冇香港既行貨,跟住佢\就話有....

之後,我就話可唔可以拎比我睇下,佢\仲好衰咁同我講...\"你係要,我就拎比你,唔係就唔拎\"\"

態度幾咁\"好\"啊!真係頂佢\唔順啦!如果唔係我地行左咁耐,我都唔知點解果日間間都無行貨,

係得佢\果間鬼野先有!我都覺得奇怪嫁啦!但都行左咁耐,我地都好累啦!我無可能要阿欣陪我

行咁累,咪話好,跟住佢\去拎,正常既話,應該好快就拎到,跟住佢\拎左差唔多半個鐘,我地就足足

等左半個鐘,跟住佢\返到黎既態度完全唔同晒,嘩!佢\候咪變態嫁?唉!當時咪忍下佢\lor...都買到部機啦!

嘩!點知佢\呃我?唉!佢\果間咁既野,遲早都要關啦!咁呃人錢,買野又特別貴過人wor....

佢\仲話水貨同行貨價錢差唔多者,佢\咁話,真係?差成幾百蚊啊!如果係咁啊!我一早買左水貨啦!

我洗乜特登要買部行貨啊!佢\真係啊......依家唔係錢既問題lor...而係誠信既問題lor.....;

佢\仲話無得換?呃左我買部水貨,跟住又話問下老闆睇下點,過左半個鐘又打黎,話要用$200蚊先換得..

嘩!佢\既職員做錯野wor...仲要我賠錢??唔係啊?我梗唔肯啦!賠咪代表我係錯?佢\都白癡既..

跟住佢\又話再問下佢\老闆,最後都要$100..先得!唉!佢\話我部機用過,咁係邊個害到我用左兩日

水貨先?咪多得佢\唔少lor....如果唔係佢\?我洗咁啊?...不過最後都要返K拎返晒d野去換!

佢\都唔知點做人既,咁黎呃人?睇下佢\幾時關啦!今次真係多winnie佢\地,如果唔係我都換唔到!^^

跟住我地去左旺中,我同欣買左衫,裙,鞋...^^跟住食完飯,就GO....^^

終於拎返部行貨,真係好~^^

2005 年 7 月 26 日  星期二   晴天


買書~~~~~~~~~~~``重屎~~~`>< 愉快 分類: 未分類

今日要買書啊....yan sd mess黎!

叫我出去,我1點到左.....但約左laulau 1:45到,

唉!果陣有排悶,好彩都幾搞笑者~~~~~~~^^

嗯!跟住過左一陣,laulau到左lur...

就一齊買書啦!買完,好重!

所以........去左laulau屋企!

佢媽唔係K........哈!咁我地就可以傻晒啦!

哈!......................

2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天


去左MK....買衫 分類: 未分類

嗯!今日都幾開心,同yan去ML買左幾衫,

哈哈!幾好幾好!^^~

跟住就去富昌啦~~= =""""

到左果度叫lucy出黎,

去中心....悶~

夜晚12點幾,又比lucy叫左出黎,

哈!去接佢地果陣,

一係比袋唔知咩既物體差d飛中~~~

好彩無中頭獎者~~~~~~~^^

跟住又比班板仔"聊"....= =::

佢同佢表妹黎左我呢邊!

不過佢表妹比佢成熟~~~~~~~^^~

返黎就睇電視,

睇完電視,就同老公仔icq^=^~~

2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天


訓教...zZ 分類: 未分類

今日好早阿yan打黎

叫我出去,搞到我醒左

最後我唔制,又訓返

跟住1點幾,laulau打黎,

佢話趕唔到去教會,

咁我出去陪佢食野

嗯!//////

其實我都唔想寫啦!

好想訓.....zZ

2005 年 7 月 23 日  星期六   晴天


無聊的一日 開心 分類: 未分類

唉!

呢日真係....無聊

但因為果d野黎,

好痛!又同順仔傾左完日...haha