T0daY 係最後一日既上課日
超開心,因為唔洗再係呢間RubbIsH學校到上堂啦=]
不過,仲有3日就考試啦@@
昐望成績比上學期好
放學後俾''仆街''mIsS cHuNg留堂
''屌''佢搞到我5:15先放學
又要我抄書!好''撚''憎你啊!''仆街''
換好3後就出上水行街街&睇戲啦@v@
睇《魔幻王國:卡斯柏王子》
仲有3日...努力啦!!