今日係一個大 囍 既日子 !
11 月 23 日,我表姐結婚啦 ~
琴晚差唔多成 2 點先瞓 ( 因為要等上頭 ),
今朝早 7 點就要起身啦,
唔夠瞓,搞到個人成日都呆下呆下咁。
一早起身就去整個頭,雖然今日我唔係主角,
但個樣都唔可以失禮人嫁 ma,
唔係點做個稱職既姊妹 !
雖然我都唔係好幫得手,
因為我都係第一次做人姊妹,
所以咩都唔識 >.<
不過我知表姐比我更辛苦,
因為佢今朝 6 點就起身準備,
成日仲要有好多野等住佢去做 tim !
隨住時間既過去,d親戚陸陸續續上黎。
到咗 9 點幾,就開始玩接新娘既 game lu ~
雖然我地為咗今日之前己經開過好多次會,
但仍然都係有唔少蝦碌野發生 
不過我諗我都算係最爆笑果個,
因為我 meet 開門利是個陣 meet 爛咗兩張 5 百蚊紙 
個時幾驚,都唔知點算,
同 d 親戚講,個個都係度笑。
仲俾阿 B 哥哥話我 :
「你真係每日都有一 火羅 呀 !」
唉,呢件事睇怕都會俾人笑足一世 >3<
之後都總算順利俾佢地入屋 ~
入到屋既 game 一樣都玩得好開心,
不過好難用文字黎形容當時既情況。
總之就好好玩啦 ^^
玩埋最後個 game 就到表姐出場嘞,
wow,個場面好感人 
之後都係做返 d 傳統野,冇咩特別。
係女家 d 野搞掂晒就到男家嘞 ~
出完門之後就出發去男家,
估唔到呢個時候會見到同一幢大廈有另一對新人,
佢地都係呢個時候出門。
因為今日係全年最好個日,所以有好多人都今日結婚 ~
去到男家,都係冇咩特別,
做返 d 傳統野 ( 斟茶、戴金器 ) 就再出發去下一個目的地 ~
2 in 1 ,註冊既地方。
其實都係冇咩特別,都係一 d 儀式上既野,
不過呢個儀式對新人黎講就意義重大 !
簽完名,佢地就係合法夫妻,
之後重要當場咀咀, how sweet >.<

註完冊之後就又要去第二度,去擺酒既地方。
係等花車黎既時候,
我梗係抓緊機會同幸福新娘子影返張相先啦 ~

睇下我地笑得幾燦爛,我地似唔似兩姐妹呀 
到咗會場之後,就開始準備今晚 d 野。
由於我咩都唔識就唯有俾人安排去做迎賓。
不過我都係坐係度發呆 
而表姐就不停咁轉妝同 蘇 so ~

到咗 8 點鐘,原本應該要開始個婚宴,
但係因為即日拍個段片未黎到 ( 可能因為剪唔切 ),
所以成個 run down 推遲到 8 點半先開始。
不過段片剪出黎個效果真係幾正,
睇到我都有 d 眼濕濕 ............
因為我諗返起每個兄弟姐妹都付出咗好多,
先令到今日一切都咁完滿 !
同埋我以前同表姐 & 表姐夫一齊住過一排,
相處過一段日子,
所以我可以話係見證住佢地一路既感情成長,
終於佢地都行到黎,我登佢地好開心 !
不過呢度並唔係終點,而係另一個旅程既開始 ~
之後我都係「坐定定等食」,
同平時去飲差唔多 ~
不過其他姊妹就辛苦好多,
要幫表姐換衫,冇得食。
食下野個婚宴眨下眼就完咗 lu,
d 賓客都陸陸續續散席,
個會場變到空 nail nail ~
之後我就幫手執返 d 野拎返表姐屋企,
由於聽日要幫表姐手還衫,所以我今晚去表姐屋企過夜 ~
因為諗住反正都係要返表姐度,
所以就冇帶衫去會場度換,
點知被 d 兄弟笑我話我唔捨得件衫 >.<
終於都返到表姐屋企,成個人都好攰呀 !
不過都同表姐、表姐夫 + 姨媽傾計傾到 4 點幾先瞓 ~
我諗佢地一定比我辛苦多一百倍 !
由佢地開始籌備個婚禮都今日,足足準備咗年幾兩年,
佢地份小禮物真係好有心思,又靚 !
而婚宴個 game 又好有意思 ~
佢地所花既心思雖然未必個個都睇到,
但係最重要都係佢地覺得付出得值得 !
今日所有既野都好似發咗場夢咁,
所有野都發生得好快 !
今日既呢一個夢,將會成為我人生入面其中一個美好既回憶 ~
花絮相 :

d 指甲我琴日幫表姐整嫁,靚唔靚 
( 以後有邊個想整甲都可以搵我整 ^^ )
PS : 雖然我呢度係打表姐夫,
但都係為咗方便人睇先會咁打,
我都係鐘意叫哥哥多 d 
TODAY 'S 歌詞 :
我們為了得到幸福
將要踏上這段旅途
你看笑容多麼適合你我
永不褪色的甦醒
夢幻美麗的歲月
無論是渴望耀眼大海的夏季
還是雪花飄舞的冬季
每當我回首
你就在那裡
我們為了得到幸福
將要踏上這段旅途
或許每個人都是
帶著難癒傷痕的旅人
你看笑容多麼適合你我
不知曾有多少次迷途
每次都有雙溫暖的手
伸向我
那是你的手
在這段漫長旅途的盡頭
我們將會想著什麼
或許每個人都是
為愛徬徨的旅人
讓我們一起走走到不想再走
在這段漫長旅途的盡頭
我們將會想著什麼
或許每個人都是
為愛徬徨的旅人
讓我們一起走
走到不想再走 ( VOYAGE - ayumi hamasaki ) |