╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 10 月 13 日  星期六  

 

 

2007-10-13

今日了了梨左我屋企

我教左佢點升lv了..

十分容易教..

一教就識..

十分好,,

之後我地係度玩爆爆王..

亦都很好..

雖然差唔多成年冇玩..

不過都仲係咁勁..xD

有幾鋪超好彩..

屈到了了..

都係海14..

沒什麼了..

一日就咁過左一半..

唔知點解..

呢排無啦啦又多左舊肥肉..=-="

睇梨又要練番下先得..

廢事遲d比人話我肥仔..=-="

不過冇人會對住我咁樣自打咀巴卦..

明知我條腰超級纖細..xD

今天是13號了吧..

10月13了..

往年我在幹什麼呢?

忘記了..

但今年卻悶悶的..

還有多少天?

如果沒發生任何事..

都已一年了..

其實,,

一年時間好像過得很快呢..

還記得一年前的我..

心中還是那人..

但今天..

卻是另一人了..

人真的很善變吧..

說真的..

是吧..

有誰真的會堅守一生的承諾?

有誰真的能生死與共?

是沒有的吧..

哭過,

痛過,

最後是收拾了..

刊登時間:2007-10-13 09:26 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]