|
今日好早起身呀..
再一次破紀錄..0-0"
9點呀..係咪好早呢..=-="
比阿賢打梨嘈醒的..
之後打機..
打到大約12點度啦
bb打梨..
問我去唔去打波喎..
佢話佢同君鍾意左打籃球喎..=-="
非常無奈..
之後大約1點半,,
出門口,,
去到原來得瑩瑩到左..=-="
之後佢仲好快走左添..
之後我地打波啦..
打左好耐..
大約7點就番屋企..=-="
番到屋企又係打機打機打機..0-0"
愛,,
只有0分或100分..
根本沒有合格不合格..
0分的愛..
沒有人希望得到..
因為每個人都追求100分..
但其實,,
0分的愛,才是值得我們珍惜的愛情..
才是完美的愛情..
在漫長的人生中..
我們會遇到不同的人,不同的情..
但其實,,他們都有一個共通點..
就是,,
不是滿分,就是零分..
沒有零分..
根本不會有滿分..
同一道理,
沒有失去..
亦不會擁有..
我失去過,,
亦都擁有過..
人,
不應該為失去自暴自棄..
反而應該為失去而慶賀..
因為在你失去某種事物的時候..
同時間你亦得到了某些..
那就是回憶..
人活著..
根本不是為了尋找愛..
而是等待愛..
為了自己而生存..
為了自己而快樂..
|