╳◈ __ *平凡的我〞♂♤...

哈哈...睇人個BLOG , 一定要留CM架啵...=]

woaikary
暱稱: |+.+健◆]]"
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-03
我們的第五天..=]
2007-11-01
我們的第一天..=]
2007-10-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 29 日  星期六  

 

 

2007-09-29

今日好早起身呀..

再一次破紀錄..0-0"

9點呀..係咪好早呢..=-="

比阿賢打梨嘈醒的..

之後打機..

打到大約12點度啦

bb打梨..

問我去唔去打波喎..

佢話佢同君鍾意左打籃球喎..=-="

非常無奈..

之後大約1點半,,

出門口,,

去到原來得瑩瑩到左..=-="

之後佢仲好快走左添..

之後我地打波啦..

打左好耐..

大約7點就番屋企..=-="

番到屋企又係打機打機打機..0-0"

愛,,
只有0分或100分..
根本沒有合格不合格..
0分的愛..
沒有人希望得到..
因為每個人都追求100分..
但其實,,
0分的愛,才是值得我們珍惜的愛情..
才是完美的愛情..

在漫長的人生中..
我們會遇到不同的人,不同的情..
但其實,,他們都有一個共通點..
就是,,
不是滿分,就是零分..

沒有零分..
根本不會有滿分..
同一道理,
沒有失去..
亦不會擁有..

我失去過,,
亦都擁有過..

人,
不應該為失去自暴自棄..
反而應該為失去而慶賀..
因為在你失去某種事物的時候..
同時間你亦得到了某些..
那就是回憶..

人活著..
根本不是為了尋找愛..
而是等待愛..
為了自己而生存..
為了自己而快樂..

刊登時間:2007-09-29 11:37 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]