呢幾日都發生好多事..
搞到無時間打blog.
棋哥做左水巴一個星期多了..
成日都帶部psp返黎玩..
GT game..真係有d衝動買一部...
但係為左1隻game而買部psp真係唔低..
想換電話ge同時CTM又俾左張上台買機優惠俾我睇..d機超平..
所以都係等多排先買..
11月11號佰八伴vip 過千部電視
11月11號收工同丫龍去排隊去汁返部平.令.正ge大電視..
點知佢11月頭搬屋.搞到佢無晒錢..
又無得去囉...
諗諗下...
好彩上述物品無買炸,,
有買的話.我的血汗就費晒係呢d物品上面..
|