尋晚放工回家全地玻璃碎..
我第一間入房睇下丫媽同家姐有無事..
正在熟睡中..
閂好2間房門之前..
對著條仆街講...呢個家幾時先散丫
好多人都同我講過..
你老豆黎嫁..無佢無你.
我都同好多人講過..
咁ge老豆..我令願我唔做人..
係16歲戈年我已經無當佢係我老豆.未用過佢ge錢.無叫過佢一聲老豆..
唔係我絕...
識佢ge人見到我咁講佢.一定只會笑..
唔識佢ge人見到我咁講佢.一定會講..佢始終係你老豆..
所以我聽親d朋友仔講佢家況時..
我都好限有一個對我好好ge老豆..
點解我唔鐘意電視..
就係因為每出電視劇..無論角色係殺人.放火..咩都好..都會好錫自己仔女..
我唔想有呢個幻想..
係我跟無幻想唔到..
如果有一日.佢出手打我的話.我唔理咩原因..
我一定同佢博過.. |