唔知點解呢排成日睇怪談...
可能過份無聊..
都幾好睇ge..
估唔到之前返學ge時間對電視節目一d興趣都無..
出左黎做野一排之後會去睇電視..
重有好多人話我出黎做野之後大皮氣好多..
讀書戈陣唔係咁..
簡直係第二個人..
某人話見到我咁樣好心酸..
訓教戈陣..
腦海不斷重覆好友說話.....
想清楚後...
衣家黎左個新同事..
我唔會刻意去點佢做野..
亦都無刻意去教佢做..
只有同佢講..
你睇住我做..遇到呢個環境就照做..
尋晚峰哥(佬細)同我講:條友唔識溝酒嫁!?
我就立即想到...
係咪我教ge方式錯..
教新人真係好大壓力..
好多人都諗..老細屌佢姐.又唔係屌我.理佢咩...
讀過書ge朋友都知..
常常聽到老師講:會影響學校聲譽.
之前讀書返學成日諗..出黎做野點會用到咁深ge野嫁..si 心機捱眼訓.
點知衣家先發覺返學ge知識日日用到..
連做我呢份咁ge工..都要成日用到..
我學識十分淺..都不知如何捱過以下更多難關的人生..
人生難關重重.小時候常找爸爸媽媽解決.反叛期常常逃避.成長期要面對解決!
逃避...........................如何在這個社會立足下去!? |