日誌
ws05445335
暱稱: Don "t
性別: 男
國家: 澳門
« February 2026 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-01-25
2010-01-18
2010-01-14
2009-12-31
2009-11-30
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 287
今日人氣: 4
累積人氣: 2578
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 分類: 未分類

呢排都無物野搞...

無無聊聊又一天..

2包萬事發..結果成個廳都好煙....

 

 

一萬五千蚊1支.同黑牌咁上下大.一箱有兩支.我地用黎坐.

 

 

最後就係條倒尾..

係咪無左條爆痕呢..哈哈!!

 

 

 

尋晚..飲多兩杯..返到屋企湯到仆街..

發覺湯左好多血..

最自豪就係重有命打日記..



2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 分類: 未分類

落左車行..

換左呔.手膠.尾壓油....

拆左條倒尾去整..

係街見到無尾evo戈個可能係我

過兩日去拎返..

收左盒模型..

同電影版隻鐵達尼號一樣..

150元...長一尺半..底玩...

都係等人教我砌啦..

原來有人恩嘗我溝ge酒....

哈哈哈哈哈哈哈哈哈...

其實我唔識溝酒嫁....

手法似瓜!!!

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...

 死啦...唔知會唔會飲到佢肚痾!?



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

尋晚照常開場汁野..

汁汁下野老細忽然係樓下衝上黎搵我..

問我係咪唔撈..

我呆左呆...

跟住波爺就叫我坐低傾下計..

其實我都無諗過係呢個時候走..

真係估唔到......

其實係呢到做都幾好嫁..

有班咁搞笑ge老細..

特別係波爺.我覺得佢會了解到員工ge心態..

因為我岩入黎做戈陣..

同丫叔抄到好大..

丫叔係我地成班伙記.老細面前講大話..

話我點點點..事後個個同事都走埋黎同我講...算啦..

因為佢地都知呢件事..

估唔到唔知情ge波爺走過黎同我講.你再見到丫叔咁樣就打俾我.我第一時間返到黎.唔洗咁樣ge.笑下啦

戈陣我真係好自然笑左笑....

其實呢到重有班好同事..

可能我之前做戈到d同事嚴我細個瓜..

呢到年紀唔係差好遠..

更利害就係我地三寶有咩唔店砌到佢店..

所以傾得埋..

其實人工都ok  ge..

又唔係要企房..

得閒溝下酒.汁下野.幫客點下歌.

有時做得好都會俾客讚啦.

讚得多都好自然會做得更加好..

呢個場我貪佢夠自由.先做落..

做做下就有埋感情tim..

真係講都唔信..做左1年多DD     lu~~

講起有d掛住丫叔



2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 分類: 未分類

唔知點解呢排成日睇怪談...

可能過份無聊..

都幾好睇ge..

估唔到之前返學ge時間對電視節目一d興趣都無..

出左黎做野一排之後會去睇電視..

重有好多人話我出黎做野之後大皮氣好多..

讀書戈陣唔係咁..

簡直係第二個人..

某人話見到我咁樣好心酸..

訓教戈陣..

腦海不斷重覆好友說話.....

想清楚後...

衣家黎左個新同事..

我唔會刻意去點佢做野..

亦都無刻意去教佢做..

只有同佢講..

你睇住我做..遇到呢個環境就照做..

尋晚峰哥(佬細)同我講:條友唔識溝酒嫁!?

我就立即想到...

係咪我教ge方式錯..

教新人真係好大壓力..

好多人都諗..老細屌佢姐.又唔係屌我.理佢咩...

讀過書ge朋友都知..

常常聽到老師講:會影響學校聲譽.

之前讀書返學成日諗..出黎做野點會用到咁深ge野嫁..si 心機捱眼訓.

點知衣家先發覺返學ge知識日日用到..

連做我呢份咁ge工..都要成日用到..

我學識十分淺..都不知如何捱過以下更多難關的人生..

人生難關重重.小時候常找爸爸媽媽解決.反叛期常常逃避.成長期要面對解決!

逃避...........................如何在這個社會立足下去!?



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 分類: 未分類

原來有好多人都願意免費做勞工...

同錢鬥氣...

可能佢地重細..唔識諗..

廿幾歲人一個銀行戶口都未有..

我覺得真係小左種安全感..

有咩急事..都唔知點算..

我覺得衣家我好志豪..

雖然戶口1萬蚊都唔過..

但係已定立開茶餐廳目標..

等我係呢段時間搵多點經驗先..

人地話無日帶廿蚊返工..

不過我一定要帶左廿蚊.....

入油..