| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 14 日 星期日  |
| 2008-09-14 |
分類: *.生活點滴. |
今日噢.中秋节噢.
大家都中秋节快乐噢.^^
凌晨就收到朋友的祝福呢.谢谢噢.
10点多.滚起身呢.
捻住今日系K的呢.
一上Q.兜兜就q我呢.
又叫我去唱K噢...呼呼.
穷孩子噢.没钱呢.
后来就去仪仪家鸟.
1点多.兜飞奔来稳我噢.
佢真系激动呢.
叫佢迟D来都无得咕.∼∼∼
去到仪仪家.
热情的她们噢.哈哈...
本来捻住稳习咕.
点知.稳都没稳.玩"地x大亨".
嗰嗰都好激动咕.
黎氏家族噢.
都三分钟热度咕.
没钱就无玩噜.
甘噶仪仪同冬瓜(仪仪细路)都有的.哈哈.
后来噢.又炒饭吃.
还好吧.
然后'又开台.
哇拉.班赌鬼噢.
哈哈.
5点多.妈妈致电.叫我回家'吃蟹.
就滚回家了.
激情的黎氏小子.
用热情的泼水方式.欢送我哋.
呵呵....搞笑的他们噢.`∼
回到家.吃完蟹.
滚去婆婆家呢.
起起烧烤呢..哟呼.
热闹噢.
烧烧烧.
嗰嗰都话我烧得不错噢.西西.
心里自满.哈哈.
烧到现在.
刚回到家噢.累.`∼∼∼∼.
冲完凉.洗完頭.舒服....
今天.呵呵.
肯定了一件事.1嗰月了.
朋友.∼∼∼∼
我們还算朋友 .???.
开心的一天,.
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 139 | »
|