要不是今年的愚人節在DSE備戰中,我想我會花點時間跟身邊的人開個玩笑
雖然今天只有點時間跟個笨蛋開個玩笑
但我已很滿足了~
說起了愚人節,突然想起了上年我的搗蛋玩笑
那雖不是發生在愚人節,但既然今天是愚人節,可惜沒怎麼玩過,那就post出來回味一下,娛樂一下
以下是我根據網上的向女生示愛攻略在msn跟朋友開的玩笑XPPP
Case1:
其實我.......
??
其實我都留意左你好耐,我發覺我已經.......
:-O
crazy
你知唔知呀,我對你有.......feel
u are a crazy tiger
我想多d搵你傾計。因為平時好悶,所以想搵你得閒同我傾計
o
得左
都估到
呵呵~你又估到
你點會識寫D咁既野
哼 你唔好睇少我先得嫁
Case 2:
其實我.......
咩
其實我都留意左你好耐,我發覺我已經.......
-__-
你知唔知呀,我對你有.......feel
........
我想多d搵你傾計。因為平時好悶,所以想搵你得閒同我傾計
.........
其實我暗戀左你好耐..一路都留意住你,,我知甘樣系好特然..但系,我系真心鍾意你架..
其實我....
想
55?
打鍋你
鳴..........點解喎
你搞到我有童年陰影
關童年陰影乜野事?
我覺得你性騷擾我xdd
唔係lo
呢個係表白
拿~我要強調下我只係表下白姐
同埋你而家都唔係小朋友啦,又點會有童年陰影呢?=-=
我仲好年輕~~~
估唔到我同你表白,你比我嘅反應係咁T^T
你冇考慮過性別個問題?!
有關係咩?
-__-
我第一個反應係想打你
你係第一個我咁講完想打我嘅人
Case 3:
hey, actually, I....................................
??
actually, i pay attention on you for a long time and i find that i have..............
=.=
serious?
don't u feel that!!!
actually u make me so scared=.== =
i have? continue~~~
i would like to chat with you more because i always feel bored and looking for you if you have time to chat with me
OK I WILL:)
oh ~ i love you so much
ok:$
in school , i will chat with u more:)
YES!
Case 4:
其實我......
5
我明ge
5洗講
下!? 你又知
=]
唔好啦 比我講啦
=]講
其實我都留意左你好耐,我發覺我已經.......
你知唔知呀,我對你有.......feel
系 多謝
我想多d搵你傾計。因為平時好悶,所以想搵你得閒同我傾計
系 咁妳又唔搵?=]
XP
妳傻ga?! 留意我好耐?妳留意d狗咋掛!!!
今日愚人節?XD
5
愚人節.........都算是個開心的節日
偶爾記起...............上年曾與某位友人說好過今年我會找他"慶祝"愚人節
上年,我因忙碌而錯過了,一隻蛋也沒搗過................
今年,即使我有時間、有這份心思,但已再沒機會了
說好的........很快便一年了...........無論如何,我也會記得我曾經有過這樣的一個朋友
笨蛋,早在2、3月我已在盤算著今天(愚人節)如何去捉弄你
你不知道.......本來我是打算活捉你出來,好好的整你喔
可是...........在最後........無奈下改變了計劃
不過..........這也蠻好玩呢~
愚人節~愚人娛己~
對我而言,每天都是愚人節啊~~~
|