| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
| 2009-11-19 |
分類: 未分類 |
下星期一就係第一次考核啦~~~~~
所以要多溫書牙!!!
應該會少D打blog啦~~
請大家原諒~~~
----------------------------------------
你地散咗....
可能都係一件好事黎既...
唉...
都唔知講咩好...
雖然唔係好捨得你地散...
但係既然決定咗...
我都冇辦法...
女方又係要負責既...
都唔珍惜自己身邊既人...
後悔都冇用...
而且...
我都唔覺你後悔...
唉...
連自己有咩問題都唔知...
oo地
唉...
[你們的完結,
不知會帶來如何的以後?]
-------------------------------
勁勁勁期待聖誕牙!!!
要聖誕禮物既,
就留言啦~
要講埋你地要咩架!!
詳細講啦~~
唔該~~~
(只限fd)
講明牙~
之前同我講過既,
都要留cm架<
如果唔係唔當你要~~
哈><
|
2009 年 11 月 15 日 星期日  |
| 好笑>< |
分類: 生活點滴 |
今日...
好悶<
原先唔打算打啦~~
點知~~~
某人囉~~
叫我要同大家分享佢有幾靚仔喎~~
叫我一定要打~~
咁我就同你地分享下啦~~
哈<
佢叫我打佢
*好令仔
*又型
*成個郭富城
(嘔)><
仲之大家就盡量幻想佢靚仔啦<
(比比面嘛><哈)
-------------------------------------
好啦~
聽日返學要換冬季,
唔想換,
and唔想返學....
唉~~ |
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 2009-11-14 |
分類: 生活點滴 |
要溫書啦~~
就快考試啦啦啦~~
要考好D<
爭取聖誕出街玩!!!!!
今日同yy媽媽,po阿哥,毛毛
去咗海怡溫書~~
'媽媽'明明約咗毛毛3:15海怡等<
結果佢,
3:15左右先出門口黎利東...
唉~~~
跟住我落到去,
同'媽媽'等埋'阿哥'先出發去海怡....
果時都差唔多3:50分啦~~~
跟住去到海怡."媽媽"仲要唔識路,
行錯咗~~
好在<
遇到自稱原居民既帶路,
我地先到炸~~~
可憐既毛毛,
等咗我地咁內~~
跟住一坐低,
我地就開始溫啦~~
nono!!
應該係我同"媽媽"開始溫啦!!
我地兩個都好比心機架<
但係'阿哥"就一直爆gag出黎....
唉...
雖然都係溫到D,
但係直至佢地見到'細粒'開始,
我地就注定,
今日既溫書時間完結了...
唉~無拿拿大家走咗去睇'媽媽'
之前錄既片,
睇兵兵波果日果D,
睇到我地狂笑囉,
跟住...
連我都冇心機溫書...
OH MY GOD<
跟住我地仲走咗去公園玩~~~~
雖然好好玩,
但係當玩到勁high果陣,
有個8婆行過黎用英文串我地,
跟住話我地唔應該玩,
話過曬歲!!!
死仆街牙!!!
跟住我地一邊走,一邊勁大聲鬧佢,
好似驚死佢聽唔到咁~~
哈!!!
勁爽><
好內冇咁鬧人~~~
跟住佢地玩捉,
但係我廢事玩~~
我地玩到就快7點走,
跟住我叫毛毛倍我等埋車先走~~~
好好好毛毛!!!
你真係好人啦~~
唔單止倍我等車,
仲請我飲野!!
thx~~多謝!!毛毛!!
跟住返到屋企上msn<
當家姐,阿哥,mmw知道我唔開心,
都安慰我啦~~~
多謝各位~~~~~
感激不盡!!
亦多謝犧牲打機時間既啦~~
盡量會BE HAPI EVERYDAY
呢個係我其中一個目標牙!!!!
加油~~~
----------------------------------
給某人:
我地會變熟d??
唔知牙...
BY:粒糖 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 39 | » |