BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 4
累積人氣: 5313
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


2009-11-19 分類: 未分類

下星期一就係第一次考核啦~~~~~

所以要多溫書牙!!!

應該會少D打blog啦~~

請大家原諒~~~

----------------------------------------

你地散咗....

可能都係一件好事黎既...

唉...

都唔知講咩好...

雖然唔係好捨得你地散...

但係既然決定咗...

我都冇辦法...

女方又係要負責既...

都唔珍惜自己身邊既人...

後悔都冇用...

而且...

我都唔覺你後悔...

唉...

連自己有咩問題都唔知...

oo地

唉...

[你們的完結,

不知會帶來如何的以後?]

-------------------------------

勁勁勁期待聖誕牙!!!

要聖誕禮物既,

就留言啦~

要講埋你地要咩架!!

詳細講啦~~

唔該~~~

(只限fd)

講明牙~

之前同我講過既,

都要留cm架<

如果唔係唔當你要~~

哈><



2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


好笑>< 分類: 生活點滴

今日...

好悶<

原先唔打算打啦~~

點知~~~

某人囉~~

叫我要同大家分享佢有幾靚仔喎~~

叫我一定要打~~

咁我就同你地分享下啦~~

哈<

佢叫我打佢

*好令仔

*又型

*成個郭富城

(嘔)><

仲之大家就盡量幻想佢靚仔啦<

(比比面嘛><哈)

-------------------------------------

好啦~

聽日返學要換冬季,

唔想換,

and唔想返學....

唉~~



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 生活點滴

要溫書啦~~

就快考試啦啦啦~~

要考好D<

爭取聖誕出街玩!!!!!

今日同yy媽媽,po阿哥,毛毛

去咗海怡溫書~~

'媽媽'明明約咗毛毛3:15海怡等<

結果佢,

3:15左右先出門口黎利東...

唉~~~

跟住我落到去,

同'媽媽'等埋'阿哥'先出發去海怡....

果時都差唔多3:50分啦~~~

跟住去到海怡."媽媽"仲要唔識路,

行錯咗~~

好在<

遇到自稱原居民既帶路,

我地先到炸~~~

可憐既毛毛,

等咗我地咁內~~

跟住一坐低,

我地就開始溫啦~~

nono!!

應該係我同"媽媽"開始溫啦!!

我地兩個都好比心機架<

但係'阿哥"就一直爆gag出黎....

唉...

雖然都係溫到D,

但係直至佢地見到'細粒'開始,

我地就注定,

今日既溫書時間完結了...

唉~無拿拿大家走咗去睇'媽媽'

之前錄既片,

睇兵兵波果日果D,

睇到我地狂笑囉,

跟住...

連我都冇心機溫書...

OH MY GOD<

跟住我地仲走咗去公園玩~~~~

雖然好好玩,

但係當玩到勁high果陣,

有個8婆行過黎用英文串我地,

跟住話我地唔應該玩,

話過曬歲!!!

死仆街牙!!!

跟住我地一邊走,一邊勁大聲鬧佢,

好似驚死佢聽唔到咁~~

哈!!!

勁爽><

好內冇咁鬧人~~~

跟住佢地玩捉,

但係我廢事玩~~

我地玩到就快7點走,

跟住我叫毛毛倍我等埋車先走~~~

好好好毛毛!!!

你真係好人啦~~

唔單止倍我等車,

仲請我飲野!!

thx~~多謝!!毛毛!!

跟住返到屋企上msn<

當家姐,阿哥,mmw知道我唔開心,

都安慰我啦~~~

多謝各位~~~~~

感激不盡!!

亦多謝犧牲打機時間既啦~~

盡量會BE HAPI EVERYDAY

呢個係我其中一個目標牙!!!!

加油~~~

----------------------------------

給某人:

我地會變熟d??

唔知牙...

BY:粒糖