低B<低B<
今日突然之間好有興致介手><
感覺好爽架~~
唔係好痛呢^^
但係呢...
就令到有人嬲唷...
好啦好啦~
下次冇你準許,我都唔介啦~~
好唔好??
跟住放學等埋芒果and carman就去咗補游水^
啦啦~~~~
D水好冰牙!!!
凍死死死死我啦啦!!
落咗水之後,
唔洗15分鐘,小妹妹就學識咗背泳啦**
醒目女^^
咔咔<
由3:45-4:30~~
游完之後,去咗換3><
嘩~~~見鬼啦<
原來宋詠and YY等埋我唷><
見到佢地食果隻兩粒一齊既真寶珠,
咁岩宋詠有多一包,
就請咗我食啦~~
嘩咔咔~~
好正牙~
超好食,
聽日又買D食先**
跟住我同bo一直同佢地狂玩,
又玩頭髮啦,
又玩3 >3<
我整咗孖邊牙~~
宋詠話好睇~
o曬~~
跟住又玩咗一餐之後~~
我地先記得自己味換3,
咩都味做,
跟住快快手換完3.
跟住又玩過><
咔咔﹏
出學校既時候,
已經5:30了...
返到home6:00啦啦啦啦啦啦啦!!!
-----------------------------------------
聽日陸運會牙~~
一d都唔想跑...
唉~~
我念住慢跑,
跑最後算~~
哇咔咔><
_____-------------------------------------
|