啦啦><
尋日同BO,Myy,Mac kam,毛毛仲,PO,
一齊去唱K<
因為佢地3點先唱,
所以之前我就同BO去咗行街街^
我地去咗*時代*
我地見到3隻哈囉喂既鬼><
但係我and BO一D都唔驚,
反而研究其中一隻果頭點伸出黎><
哈><
跟住我地2:55就由時代行返去neway><
咔^
我同BO係佢地登記既時候,
去咗買bra果間店!!
果間店D bra好妖,
全部都好樣衰架!!
但係就因為入咗e間野,
我地終於搵到想要既答案><
哈哈<<
証實bo係需要.........呢呢呢
哇咔咔^^
原先入到k房一D都唔HIGH><
但係慢慢我就好HIGH啦.
原因係咩??
唔話你知><哇咔咔
*不便之處,敬請原諒*
仲之!!!
e日係一個>>>HAPPY DAY<<<<牙!!
|