BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 7
累積人氣: 5302
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


啦啦啦啦啦~~~ 開心 分類: 生活點滴

SORry啦~~

咁多位~~

係我既錯~~

咁內冇寫日誌@@

係咁既:

我有5日去咗泰國!!

跟住返咗黎之後,

又病咗**

 e加好咗好多架啦^^

 今日我仲同nana,麗華姐,carmen去書展^^

我地9:30左右就坐車去啦~~

因為我地早去,

所以呢,

我地既入場票只需*10*元$$

一開始唔係好多人,

但係慢慢就越黎越多人啦!!!

除咗我之外,

佢地都買咗行程表,

好靚架,

雖然,

我冇買到,

但係我同carmen最後都用曬D錢啦~~

我地買咗好多書:

E本有8折,售$45

 ←兩本$116.80

↑兩本108.80

全部都冇折架!!

carmen仲買咗戀空($124)!!

佢話會借俾我睇架~~

買完書之後,我地仲去影貼紙相^^

咔哇E呢~~

跟住我地去咗圖書館坐,

一邊嘆冷氣,

一邊傾計^^

好內都冇試過咁啦

好HaPPy呢~~

跟住大家就返屋企啦^^

*註:我聽日早上會同CARMEN去睇哈利,

      我遲D會講返我係泰國發生咩事,

      我會比相你地睇架~~

-------------聽日見啦~----------------------



2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


好忙啦﹏好忙啦﹏ 疲倦 分類: 生活點滴

HaLO@@
唔知大家做緊咩呢?
今日早咗打日誌,

因為老豆今日反黎,

廢事比佢罵啦^

講反尋日啦~~
我尋日跟學校去咗睇LV展覽**
一早就起身反學校啦!!
(早睡早起嘛^^)
我地跟車去到X#&槫物館^(好似係在尖沙咀的說)

原先仲念住好好玩,
點知....
悶到死@@
佢有佢講,
我地有我地玩~
(Yo靠!)
當然,
我地係有自由活動既時間,

係e段時間,
我同班fd迷路了~!!
去到一個陰深既地方...(誇張....)
其實只係去咗一個中國文化展姐....
好在,
我以我聰明既才智,(發夢中...)
終於,
打領我D fd走返出黎,
之後,
我地再冇去睇果D藝術展品,
反而落咗去G樓,
上網!打機!
牙牙~~哇咔咔@@

最後就坐反車,
返學校~
解散@^^
尋日差唔多都係咁啦~
冇話特別happy既
----------------------------------------------------------
到今日啦^^
我一早就起身反學@@(勤力^^(嘔....))
其實我都唔想既,

我係被迫反去,
上MatHS提升班**
果阿sir叫我地設計數學書封面,
真係O爆...
差D以為自己入錯室,
去咗ArT班...
放學前1分鐘,
佢就派咗好幾張,

勁難既數比我地做,
話係功課,
下堂交比佢...
唉~~
我e加只係發生咗e D野

下午仲有咩特別事,
就遲D先打啦~
(*我在昨日篇日誌,
   加咗兩張相,

   去睇下啦^
   最好留反個cM啦@@*)



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: xLOvE?! *YoU"" ...

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我愛你 )