HaLO@@
唔知大家做緊咩呢?
今日早咗打日誌,
因為老豆今日反黎,
廢事比佢罵啦^
講反尋日啦~~
我尋日跟學校去咗睇LV展覽**
一早就起身反學校啦!!
(早睡早起嘛^^)
我地跟車去到X#&槫物館^(好似係在尖沙咀的說)
原先仲念住好好玩,
點知....
悶到死@@
佢有佢講,
我地有我地玩~
(Yo靠!)
當然,
我地係有自由活動既時間,
係e段時間,
我同班fd迷路了~!!
去到一個陰深既地方...(誇張....)
其實只係去咗一個中國文化展姐....
好在,
我以我聰明既才智,(發夢中...)
終於,
打領我D fd走返出黎,
之後,
我地再冇去睇果D藝術展品,
反而落咗去G樓,
上網!打機!
牙牙~~哇咔咔@@
最後就坐反車,
返學校~
解散@^^
尋日差唔多都係咁啦~
冇話特別happy既
----------------------------------------------------------
到今日啦^^
我一早就起身反學@@(勤力^^(嘔....))
其實我都唔想既,
我係被迫反去,
上MatHS提升班**
果阿sir叫我地設計數學書封面,
真係O爆...
差D以為自己入錯室,
去咗ArT班...
放學前1分鐘,
佢就派咗好幾張,
勁難既數比我地做,
話係功課,
下堂交比佢...
唉~~
我e加只係發生咗e D野
下午仲有咩特別事,
就遲D先打啦~
(*我在昨日篇日誌,
加咗兩張相,
去睇下啦^
最好留反個cM啦@@*)
|