BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 13
累積人氣: 5308
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


大陸 滿足 分類: 生活點滴

SorRY啦~

昨日冇打到blog...

係到向大家解釋一下:

因為DY我尋日返咗大陸,

又勁遲至返,

所以就冇打到@@

今日補反啦~(藉口)

呢...

我尋日就返咗大陸啦~

咁呢...

我呢就呢...(好煩...)

剪咗果頭髮@@

ok啦~

跟住呢...

就去咗買書~~

牙牙~@

我買咗兩本書and兩本簿:

因為老豆唔去既關係,

所以,

就要我同媽子攞曬D野...

重到死!!

跟住食咗小小野就返屋企啦~~~

*(我媽子罵我啦!!我聽日連今日既一齊打啦!!)*

聽日見~~

-------晚安-------



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: xLOvE?! *YoU"" ...

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:愛曾有甚麼? )


2009 年 7 月 11 日  星期六   時晴時雨


下雨天の下午 呆滯 分類: 生活點滴

下午既時候,

我媽子果然冇帶我去街...

唉~~~

不過都好既,

我可以留係屋企"打機"

YA^^

仲以為可以風平浪靜...

結果...

我要同媽子and老豆去咗打波...

可憐呢~~

我一直都係到練走籃~~

累到死~~

打咗一個鐘左右啦@@

我就問媽子攞錢買野飲~~

我買咗:

(e果好好飲架@@)

--------------------------------------------------------------------------------

聽日我會返珠海啦~~

剪頭髮^^

YA~@@