SorRY啦~
昨日冇打到blog...
係到向大家解釋一下:
因為DY我尋日返咗大陸,
又勁遲至返,
所以就冇打到@@
今日補反啦~(藉口)
呢...
我尋日就返咗大陸啦~
咁呢...
我呢就呢...(好煩...)
剪咗果頭髮@@
ok啦~
跟住呢...
就去咗買書~~
牙牙~@
我買咗兩本書and兩本簿:
因為老豆唔去既關係,
所以,
就要我同媽子攞曬D野...
重到死!!
跟住食咗小小野就返屋企啦~~~
*(我媽子罵我啦!!我聽日連今日既一齊打啦!!)*
聽日見~~
-------晚安-------
下午既時候,
我媽子果然冇帶我去街...
唉~~~
不過都好既,
我可以留係屋企"打機"
YA^^
仲以為可以風平浪靜...
結果...
我要同媽子and老豆去咗打波...
可憐呢~~
我一直都係到練走籃~~
累到死~~
打咗一個鐘左右啦@@
我就問媽子攞錢買野飲~~
我買咗:
(e果好好飲架@@)
--------------------------------------------------------------------------------
聽日我會返珠海啦~~
剪頭髮^^
YA~@@