BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 6
累積人氣: 5301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


慘@@ 不安 分類: 生活點滴

大大大大大大大禍啦!~!!!!!!!

你媽媽的....

我....我我我

我唔見咗張相機既記憶卡@@@

今次冇啦....

怎麼辦**

-------------------------------------

 



2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


2009-07-29 分類: 未分類

好內都冇打﹏

e段時間,

一直都冇得玩,

一直都要練琴,

都好既,

咁樣味可以唔記得曬D野囉^

老媽最近話買屋,

因為大陸間屋出咗問題,

要賣咗佢,

佢話唔知在大陸買反間大D既

or

在香港買...

所以,

佢一直就珠港兩地走來走去...

睇樓<

近E個禮拜,

我成家都黎咗屋企食飯,

屋企咁鬼細,

但係又可以比9個人入黎舒舒服服咁食飯...

奇怪

我覺得佢地好人咗好多,

可能我大個咗,

佢地既教法唔同啦*

我又要練琴...

8啦



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 愉快 分類: 生活點滴

今日,

我冇去睇哈利,

得反caarmen自己,

真係sorry<

我終於都病咗...

哈哈...

點解仲笑得出既...

我係寫e篇日誌之前...

我念反好多野...

突然

我好想變返細路...

冇憂冇累...

可唔可以比我重新黎過?

如果可以,

我絕對絕對,

唔會落黎香港...

如果唔黎,

我係唔係可以同以前一樣...

以前既我...

好似走咗啦...

E加既我...

一D都唔中意屋企人,

對朋友都係一半一半,

唔知幾時變到咁...

討厭一切了...

開始有D懷疑...

朋友...

可以信任嗎......

 

 

---------對不起-----------

---------瘋了----------