大大大大大大大禍啦!~!!!!!!!
你媽媽的....
我....我我我
我唔見咗張相機既記憶卡@@@
今次冇啦....
怎麼辦**
-------------------------------------
好內都冇打﹏
e段時間,
一直都冇得玩,
一直都要練琴,
都好既,
咁樣味可以唔記得曬D野囉^
老媽最近話買屋,
因為大陸間屋出咗問題,
要賣咗佢,
佢話唔知在大陸買反間大D既
or
在香港買...
所以,
佢一直就珠港兩地走來走去...
睇樓<
近E個禮拜,
我成家都黎咗屋企食飯,
屋企咁鬼細,
但係又可以比9個人入黎舒舒服服咁食飯...
奇怪
我覺得佢地好人咗好多,
可能我大個咗,
佢地既教法唔同啦*
我又要練琴...
8啦
今日,
我冇去睇哈利,
得反caarmen自己,
真係sorry<
我終於都病咗...
哈哈...
點解仲笑得出既...
我係寫e篇日誌之前...
我念反好多野...
突然
我好想變返細路...
冇憂冇累...
可唔可以比我重新黎過?
如果可以,
我絕對絕對,
唔會落黎香港...
如果唔黎,
我係唔係可以同以前一樣...
以前既我...
好似走咗啦...
E加既我...
一D都唔中意屋企人,
對朋友都係一半一半,
唔知幾時變到咁...
討厭一切了...
開始有D懷疑...
朋友...
可以信任嗎......
---------對不起-----------
---------瘋了----------