| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 22 日 星期二  |
2009-09-20  |
分類: 生活點滴 |
啦啦啦^^^^
今日呢~
我呢,
就同偷走既Bo*Bo弟,
出咗銅鑼灣<
哇咔咔,
都係佢地衰啦<
搞到我又走補習**
我戴con牙<<
見過味??
味呢~我都知
戴到隻眼好大耶##
呵呵<
跟住下午各自返歸^^
返到屋企,
先知道老媽子佢地今晚唔返黎啦~~~
(補充:全家一齊返咗大陸<得返我一個><)
跟住立刻打電話俾mother**
佢居然叫Bo黎煮飯....
O曬...
佢話佢mother俾喎...
當然~
我最終都係叫咗佢~~
搞下搞下<
搞到我地9:00先食飯><
餓死我啦~~~
最後Bo10:00先走*
害佢仲要坐的士<
哇咔咔<有錢人*
跟住先係我最驚既時刻
屋企一個人都冇,
我又驚黑,又驚鬼...
唉....
搞到我成晚都開電視訓啦!
----------------------------------------------
*****生日倒數 14日******
|
2009 年 9 月 19 日 星期六  |
| 2009-09-19 |
分類: 生活點滴 |
好內都冇寫啦<
開咗學有一段時間
一開始,
一D都唔想返,
覺得好悶呢呢^
但係慢慢就同周圍既人熟咗,
仲成日一齊玩呢呢><
F.2既生活一定多災多難~~
唔應該做班長既,
就走咗去做,
雖然做得一般,
但係我地都冇怪佢,
反而覺得好好玩<
自從開咗學,
就冇同小學fd出去玩啦~~
我就快生日啦,
希望果日or之前,
可以出去玩一次la^^
仲有牙<
越黎越覺得自己好容易中意人...
唉~~
真係一個*花生*怪~~
但係我念今次唔會啦"
^我想去哈囉喂<<<
雖然好恐怖^^^
哇咔咔^
*****生日倒數 15日******
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
悶<  |
分類: 生活點滴 |
呵呵<
琴晚1:30先訓,
今"蕉"13:47先起身,
訓咗超長時間- -
起身覺得悶,
又冇野食,
就走咗去打機*
打到15:00,
終於肚餓,
同老豆商量,
一致決定買M記返黎食,
因為我已經換咗3,
所以就由我去買...
買完之後,
我當然就攞D錢自己用<
然後報大數^^
呵呵
冇咩心情打落去,
因為都好無聊下...
就咁啦*
8~~~~8~~~~~
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | » |