HAPI B--DAY TO ME****
牙牙^^
冇錯<今日就係me既生日啦<<
HAPI DAY??
唔知架<
要睇下午既安排呢呢><
------------------------------------------
尋晚有人同我倒數生日牙><
好HIGH^^
多謝你唷﹏
中秋節快樂^^
尋晚去咗哈囉喂啦<
今年唔驚唷<
玩得算HIGH啦***
同上年差太遠><
我一次街都冇仆過啦^^
多謝某人啦><嘻
中秋節^^^
有咩做??
唔知牙<
可能陣間出去同班男仔玩無聊野<
超無聊<
玩蠟燭...
不過中秋節都應該係happy既~~
-------------------------------------
聽日生日啦^^^^^
但係突然唔想同人慶祝...
而且<
好似有D唔開心呢...
今日果天係灰色架...
唔知點解<
今日成日都望住小學,
想入返以前果班房<
..........
我e加先發現,
係另一個地方望落去既小學係咁唔同架<
已經唔再係果到既學生<
今日既心情,
同果天一樣呢!
一樣咁灰色<
......
可能就快到小學既中秋活動啦...
突然好似有好多野出咗黎...
又記起D野啦...
其實今日好想喊呢...
但係~
所有既感覺都唔同咗.....
我....
由今日開始<
已經肯定咗一樣野啦<
要分清楚過去同現在...
唔要再在回憶入面啦.....
珍惜眼前既野啦~~~