| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| SPEECH DAY |
分類: 生活點滴 |
今日要返學校攞獎...
唔想返囉<唔該
唉~
唔記得幾點出門口,
首先,
我走咗去香港仔搵BABE一齊食東東,
跟住大家一齊返學<
返到學校,
我唔知去邊囉...
跟住,
BABE幫我問人,
我先知炸,
入到禮堂,
原先念住好悶啦,
點知<
我隔離坐咗果笑點低,
又勁勁勁高既哥哥,
佢f.4架啦~~
超超超低笑點,
我地狂搞到佢笑,
勁好玩哈~~
攞完獎,
出學校,
已經天黑啦啦啦!!!
唉~~
今日勁無聊><
|
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| 2009-11-06 |
分類: 生活點滴 |
悶牙><
今日咩都冇做<
見到飛機,
繼續許願,
今日好像見到3架飛機,
放學既時候,
突然之間決定唔再食飛機,
唔再許願,
因為我知道,
如果唔得既野,
就算你許幾多次都冇用,
都係唔會改變<
我仲丟咗D野...
痛心...
今日<
痛心一直都在我心中牙...
怪怪...
---------------
糖<
今日變苦了一點,
-----------------
聽日要返school攞獎<
慘!!唔想返!!!
------------------- |
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| 2009-11-04 |
分類: 生活點滴 |
啦<<
又有幾日冇打到blog啦~~
因為最近都好悶牙~~
話你地知牙~
真係所謂既,
講你都唔信<
原來芒果咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩咩牙!!!
都話你地唔信架啦~
哈><
好啦~
今日放學之後,
因為某D原因<
邊個邊個,
突然之間唔理我哇....
不過之後都冇事啦^^
跟住yy,mac kam,po,毛毛
黎咗我home,
話做音樂果果what what what牙~~~
結果佢地都冇做到囉~
又唔可以咁講既,
應該係話,
亂做一餐...
整下整下,
yy就去咗彈琴,
po,毛毛,因為搵到籃球,
所以出去拍波,
跟住佢地係出面發現臭蟲,
then佢地就狂玩佢啦~~~
o曬...
蟲都好玩...(應該係話本人驚only)
跟住yy發現已經好遲,
要返屋企啦~~
跟住佢就走先,
而3位先生就遲佢5-10鐘走啦~~
當然啦~~
仲有D野本小妹妹冇講出黎啦~~~
好啦~~今日就到此為止~~
-------------------------------------------
鳴~~~~~聽日要上最後一次提升!!!!!
poor~~~~~ |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 39 | » |