BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 1
累積人氣: 5316
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


2009-10-31 分類: 生活點滴

牙牙~

今日係halloween牙~~

祝各位鬼怪快樂~~~

today係老豆出糧俾我既大好日子,

中午左右,

老豆去咗攞完$$之後,

我同媽媽就同佢去咗食野,

跟住媽媽去返工,

我同老豆就去咗灣仔,

我買咗隻USB,

係我選緊既時候,

有人問我老豆邊到邊到點去,

跟住我老豆亂點俾佢,,,

勁衰囉...

買完之後,

我就去咗行玩具街牙~~

好多人牙~~

好多人買HALLOWEEN既野!!!

好熱鬧~~

搞到我都想買~~

but都係念下姐,

我又唔出去玩....

最後~

當然就係坐車返屋企啦~

------------------------------------------

祝各位今晚出去玩既人玩得happy啦~~~

---------------------------------------



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 滿足 分類: 生活點滴

HAPPY<HAPPY<HAPI DAY

今日同BO,YY,MK1,毛毛,MAC KAM,PO

去咗加洲紅唱k!!!

OH MY GOD><

我地約咗在SOGO門口等...

我同bo遲到...sor...

跟住大家一齊行去皇室堡,

我同mk1途中研究,

點解yy同班男仔都可能咩都唔帶,

勁輕鬆牙><

呢呢<係e度

順便向yy再次提問,

你D衫係邊到買架!!!!

行下行下,

終於到咗啦,

唔知咩原因,

我地去到8樓之後,

又上去9樓果間,

仲之,

係9樓等咗一陣之後,

我地就入咗去k房啦~

順帶一提,

因為halloween既關係,

加洲紅出面整到好鬼異,

但係本人覺得好得意牙~~~

好啦~

入到k房,

發現間房好大牙,

至少比我之前去既大好多,

而且有廁所牙~~~

因為e個關係都令我同bo覺得好happy牙,

原因係咩?

唔講你知~~哇咔咔

佢地一開始就狂唱JAY CHOU既歌~~~

THEN,就好似唱廣東話歌AND英文啦

跟住慢慢就開始整睇MV,

最後就各有各玩<

玩咩?

哈~唔知呢~~

可以透露就係~~

BO同毛毛終於...xxxx(英文黎架)咗啦~~~

仲有仲有,

YY同PO伸直曬隻腳,

唔俾mk1坐.

跟住mk1坐係佢地兩個上面~~

OH!!

我好似聽到佢地慘叫牙><

原先yy念住走,

點知佢唔識返屋企,

而且我地都叫佢等埋我地,

咁佢就留低咗啦~~~

我地大約6:30走啦,

我地結脹果陣,

見到張單寫一個人$102,

嚇死我地啦~~

好在,原來只係$57一個人姐~~

好唔捨得牙

唔想返屋企^^

出到街果陣,

天已經黑曬啦~~

me,yy,mac kam,po,毛毛,

就搭的的返去,

因為yy原來7:00要補習牙!!!

oh no~~

因為好多人等的的,

再加上有小小塞車情況,

yy應該遲咗10分鐘掛...

架的的去咗大街再上利東,

唉~

雖然唔想返屋企,

但係都冇辦法,

期待下次出街啦~~

原先媽媽話怪我遲返,

要打我架~

好在最後都冇事姐~~~

時運高牙我!!!

------------------------------

給bo既話:

點解我睇唔到,mac kam睇到架...

鳴~~~

傷心!!!



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


2009-10-29 分類: 未分類

 

 

咔咔<

TODAY係SCHOOL陸運會大日子<

悶到嘔牙!!!

原先d老師話唔俾掉社,

結果﹏

個個掉曬...

我冇掉,幾乖~

因為BO由HOPE掉咗黎我到牙~~哈

話俾大家知,

小妹妹我勁叻囉<

到我跑100米果陣

一開始係勁認真跑.

跑咗一陣,

start唔想跑,

then,我就停落黎,

整下對襪,

整完之後,

發現E經係最尾,

咁就認為,"冇謂浪費力氣,反正都係最尾"

跟住我就冇跑,行過去,

突然之間,

唔知邊個叫,"黃文婷,跑牙"

咁我就跑咗幾下,

THEN又覺得累累地,

咁我就一直行到終點啦~~~

哈><

跑完之後(應該係話行完之後)

個個都話我勁...