| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
| 2009-10-31 |
分類: 生活點滴 |
牙牙~
今日係halloween牙~~
祝各位鬼怪快樂~~~
today係老豆出糧俾我既大好日子,
中午左右,
老豆去咗攞完$$之後,
我同媽媽就同佢去咗食野,
跟住媽媽去返工,
我同老豆就去咗灣仔,
我買咗隻USB,
係我選緊既時候,
有人問我老豆邊到邊到點去,
跟住我老豆亂點俾佢,,,
勁衰囉...
買完之後,
我就去咗行玩具街牙~~
好多人牙~~
好多人買HALLOWEEN既野!!!
好熱鬧~~
搞到我都想買~~
but都係念下姐,
我又唔出去玩....
最後~
當然就係坐車返屋企啦~
------------------------------------------
祝各位今晚出去玩既人玩得happy啦~~~
---------------------------------------
|
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
2009-10-30  |
分類: 生活點滴 |
HAPPY<HAPPY<HAPI DAY
今日同BO,YY,MK1,毛毛,MAC KAM,PO
去咗加洲紅唱k!!!
OH MY GOD><
我地約咗在SOGO門口等...
我同bo遲到...sor...
跟住大家一齊行去皇室堡,
我同mk1途中研究,
點解yy同班男仔都可能咩都唔帶,
勁輕鬆牙><
呢呢<係e度
順便向yy再次提問,
你D衫係邊到買架!!!!
行下行下,
終於到咗啦,
唔知咩原因,
我地去到8樓之後,
又上去9樓果間,
仲之,
係9樓等咗一陣之後,
我地就入咗去k房啦~
順帶一提,
因為halloween既關係,
加洲紅出面整到好鬼異,
但係本人覺得好得意牙~~~
好啦~
入到k房,
發現間房好大牙,
至少比我之前去既大好多,
而且有廁所牙~~~
因為e個關係都令我同bo覺得好happy牙,
原因係咩?
唔講你知~~哇咔咔
佢地一開始就狂唱JAY CHOU既歌~~~
THEN,就好似唱廣東話歌AND英文啦
跟住慢慢就開始整睇MV,
最後就各有各玩<
玩咩?
哈~唔知呢~~
可以透露就係~~
BO同毛毛終於...xxxx(英文黎架)咗啦~~~
仲有仲有,
YY同PO伸直曬隻腳,
唔俾mk1坐.
跟住mk1坐係佢地兩個上面~~
OH!!
我好似聽到佢地慘叫牙><
原先yy念住走,
點知佢唔識返屋企,
而且我地都叫佢等埋我地,
咁佢就留低咗啦~~~
我地大約6:30走啦,
我地結脹果陣,
見到張單寫一個人$102,
嚇死我地啦~~
好在,原來只係$57一個人姐~~
好唔捨得牙
唔想返屋企^^
出到街果陣,
天已經黑曬啦~~
me,yy,mac kam,po,毛毛,
就搭的的返去,
因為yy原來7:00要補習牙!!!
oh no~~
因為好多人等的的,
再加上有小小塞車情況,
yy應該遲咗10分鐘掛...
架的的去咗大街再上利東,
唉~
雖然唔想返屋企,
但係都冇辦法,
期待下次出街啦~~
原先媽媽話怪我遲返,
要打我架~
好在最後都冇事姐~~~
時運高牙我!!!
------------------------------
給bo既話:
點解我睇唔到,mac kam睇到架...
鳴~~~
傷心!!! |
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| 2009-10-29 |
分類: 未分類 |
咔咔<
TODAY係SCHOOL陸運會大日子<
悶到嘔牙!!!
原先d老師話唔俾掉社,
結果﹏
個個掉曬...
我冇掉,幾乖~
因為BO由HOPE掉咗黎我到牙~~哈
話俾大家知,
小妹妹我勁叻囉<
到我跑100米果陣
一開始係勁認真跑.
跑咗一陣,
start唔想跑,
then,我就停落黎,
整下對襪,
整完之後,
發現E經係最尾,
咁就認為,"冇謂浪費力氣,反正都係最尾"
跟住我就冇跑,行過去,
突然之間,
唔知邊個叫,"黃文婷,跑牙"
咁我就跑咗幾下,
THEN又覺得累累地,
咁我就一直行到終點啦~~~
哈><
跑完之後(應該係話行完之後)
個個都話我勁...
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 39 | » |