返學超無聊啦啦^^
我既BOWIE~~~~
你離開咗我啦啦啦*
你走咗,
范生黎咗...
好傷心!!
要求掉走佢<<<<
唉....
放咗學之後,
等人留完堂先走~
跟住去咗m記食野
係m記喊咗一次,
走果陣又喊咗一次<
原因不便透露<
不便之處,
敬請原諒><
仲之今日就唔多happy...
不過e加好咗好多啦
因為同人地約定,
要一齊開心,
唔可以unhaPPy啦<<
---------------------------------------
BE HAPPY EVERYDAY><
呵<
今日下午na,wa黎咗我home^
原先以為na人間蒸發,
點知...
佢突然打黎,,
o曬
跟住黎咗我屋企之後,
占卜咗一陣,
(差唔多都冇占到)
na就話要影相,
影咗好內好內,
影完既時候,
咁岩佢地又要走啦~
佢地走之前,
仲同雪人傾咗陣電話呢呢^
唔記得講呢~
麗華姐送咗B-DAY禮物俾我~~
遲D我會用黎做頭像架啦~
(e加用緊既頭像,
係na送俾我既B-DAY禮物啦)
今日又早起啦啦<
早睡早起嘛(but我00:00先訓...)
嘻~
今日老豆唔在屋企**
佢今日又返工啦啦啦***
超HAppY牙<>
念緊今日做咩好^
不如搵na,wa黎屋企啦<
佢地本來話聽日黎<
提早一日唔知得唔得呢??
好悶啦><
早知就唔好咁早起身...
-----------------------------------
好唔想返學<<
如果唔返學都可以見到你,
我打死都唔返!!
(講笑姐....)