BaD _____ sMilE
                                                                                                  Don'T wANt tO GivE sMiLe ........
xx__DY
暱稱: 丫 糖:
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-22
中毒太深
2010-10-11
2010-09-30
2010-09-03
文章分類
全部 (115)
F d (4)
xLOvE?! *YoU"" (19)
生活點滴 (56)
秘密:) (1)
未分類 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
NaMeI......
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 291
今日人氣: 5
累積人氣: 5320
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 生活點滴

返學超無聊啦啦^^

我既BOWIE~~~~

你離開咗我啦啦啦*

你走咗,

范生黎咗...

好傷心!!

要求掉走佢<<<<

唉....

放咗學之後,

等人留完堂先走~

跟住去咗m記食野

係m記喊咗一次,

走果陣又喊咗一次<

原因不便透露<

不便之處,

敬請原諒><

仲之今日就唔多happy...

不過e加好咗好多啦

因為同人地約定,

要一齊開心,

唔可以unhaPPy啦<<

---------------------------------------

BE  HAPPY  EVERYDAY><

---------------------------------------



2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10 分類: 未分類

呵<

今日下午na,wa黎咗我home^

原先以為na人間蒸發,

點知...

佢突然打黎,,

o曬

跟住黎咗我屋企之後,

占卜咗一陣,

(差唔多都冇占到)

na就話要影相,

影咗好內好內,

影完既時候,

咁岩佢地又要走啦~

佢地走之前,

仲同雪人傾咗陣電話呢呢^

唔記得講呢~

麗華姐送咗B-DAY禮物俾我~~

遲D我會用黎做頭像架啦~

(e加用緊既頭像,

係na送俾我既B-DAY禮物啦)

 



NEW DAY 分類: 生活點滴

今日又早起啦啦<

早睡早起嘛(but我00:00先訓...)

嘻~

今日老豆唔在屋企**

佢今日又返工啦啦啦***

超HAppY牙<>

念緊今日做咩好^

不如搵na,wa黎屋企啦<

佢地本來話聽日黎<

提早一日唔知得唔得呢??

好悶啦><

早知就唔好咁早起身...

-----------------------------------

好唔想返學<<

如果唔返學都可以見到你,

我打死都唔返!!

(講笑姐....)